چوبی که پولادی به سروش و بختیار زد!



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,پولادی

مهدی تاج هم چنان تلاش می کند که مجوز حضور بازیکنان سرباز در اردوی تیم ملی را بگیرد!

به گزارش ورزش سه، با اینکه سردار موسی کمالی جانشین منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح گفته بود بازیکنان سرباز که در دریافت کارت پایان خود تخطی کرده اند حق حضور در اردوی تیم ملی را ندارند کی روش دست به دعوت از سروش رفیعی و بختیار رحمانی زد. همین سبب شد تا ستاد کل نیروهای مسلح بار دیگر از خود واکنش نشان دهد و تکرار کند که بازیکنان سرباز حق حضور در اردوی تیم ملی را ندارند.

بعد از این اعلام مهدی تاج باز هم  وارد مذاکره شده که بتواند مجوز بازیکنان سرباز را برای حضور در اردوی تیم ملی بگیرد که بعید به نظر می رسد این اتفاق رخ دهد و آنطور که از شواهد و قرائن پیداست سروش رفیعی و بختیار رحمانی نمی توانند در اردوی تیم ملی حاضر شوند!

گفته می شود مخالفت ستاد کل نیروهای مسلح با حضور بازیکنان سرباز در اردوی تیم ملی به خاطر عدم تمکین مهرداد پولادی از حکم صادره برای وی بوده است. سازمان نظام وظیفه در نامه ای که برای مهرداد پولادی صادر کرده بود از وی خواسته بود برای بررسی مدارک ارایه داده به منظور دریافت کارت پایان خدمت در سازمان نظام وظیفه حاضر شود که وی از این تصمیم سرپیچی کرد!

در ادامه ستاد کل نیروهای مسلح بنا به درخواست کی روش و خواهش فدراسیون فوتبال مجوز حضور بازیکنان سرباز در جام ملت های آسیا را داد به شرط اینکه مهرداد پولادی بعد از این مسابقات خود را به سازمان نظام وظیفه معرفی کند اما او باز هم این کار را نکرد!

با رفتارهایی که مهرداد پولادی از خود نشان داد و هم چنین خلف وعده فدراسیون فوتبال ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرده منبعد بازیکنان سرباز خاطی حق حضور در اردوی تیم ملی را ندارند! و بعید هم به نظر می رسد این تصمیم تغییر کند.

عدم حضور بازیکنان سرباز در اردوی تیم ملی چوبی است که مهرداد پولادی به ملی پوشان زده است و آنطور که از شواهد امر پیداست وی می خواهد بعد از پایان فوتبال خود به ایران بیاید!

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------