تبریزی‌ها در اندیشه نخستین صعود به یک چهارم نهایی



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,تراکتورسازی

تراکتورسازی ایران فردا در بازی برگشت لیگ قهرمانان آسیا از النصر امارات میزبانی می‌کند.

به گزارش ایسنا، بازی‌های برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا فردا (سه‌شنبه) با برگزاری چهار دیدار آغاز می‌شود. تراکتورسازی در این روز از ساعت 20 در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف النصر امارات می‌رود.

شاگردان امیر قلعه‌نویی در حالی مقابل این تیم اماراتی قرار می‌گیرند که در بازی رفت نتیجه‌ بدی را کسب کردند و با حساب چهار بر یک مقابل این تیم شکست خوردند تا کار سختی برای جبران در تبریز داشته باشند.

این بازی آخرین نمایش تراکتورسازی در فصل 94 – 95 است و امیدوارند که با حضور هو‌اد‌ا‌رانشان موفق به جبران نتیجه‌ بازی رفت شوند و برای نخستین بار به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند.

امیر قلعه‌نویی پس از اتمام بازی رفت معتقد بود که شاگردانش به دلیل اشتباه‌های مکرر داوری شکست خورده اند و آنها مستحق چنین شکست سنگینی نبودند و همچنین معتقد بود که می‌توانند با حضور هو‌اد‌ا‌ران نتیجه‌ این بازی را جبران کنند.

دیگر نماینده ایران یعنی ذوب آهن اصفهان که در بازی رفت توانست العین را در امارات با تساوی یک بر یک متوقف کند روز چهارشنبه از ساعت 20:45 مقابل این تیم قرار می‌گیرد. فردا همچنین سه بازی دیگر برگزار می‌شود که برنامه این بازی‌ها به این شرح است:

جونبوک موتورز کره جنوبی – ملبورن ویکتوری استرالیا

شانگهای چین – توکیوی ژاپن

لوکوموتیو ازبکستان – الهلال عربستان

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------