بازارگرمی ستاره های لیگ برتر با «لیگ ستارگان قطر»



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,لیگ قطر

فصل نقل و انتقالات لیگ برتر ایران تا مدتی دیگر آغاز می شود و بازیکنان لیگ برتری نیاز دارند که با قدرت چانه زنی خوب پای مذاکرات بنشینند. قدرتی که معمولا در پیشنهادهای خارجی وجود دارد. طی سال های گذشته بازیکنان تیم های مطرح لیگ برتر اکثرا با همین حربه پای مذاکره نشسته اند و به غیر از تعداد معدودی شان ، هیچ کدام با پیشنهاد پیوستن به تیم های خارجی مواجه نبوده اند.

تیم های قطری چند بازیکن ایرانی دیگر برای فصل آینده نیاز دارند؟ این سوالی است که تقریبا کسی برایش پاسخ روشنی ندارد. به همین دلیل ساده هم اکثر بازیکنان آزاد در تیم های داخلی مدعی هستند که از لیگ ستارگان قطرپیشنهاد دارند. امیدابراهیمی پیشنهاد دارد، کاوه رضایی پیشنهاددارد، مهدی طارمی پیشنهاد داردو ... اتفاقی که نشان می دهد ممکن است نیمی از پیشنهادهای مطرح شده در رسانه ها به دلیلی به غیر از جدایی بازیکنان از تیم هایشان مربوط شود.

به گزارش عصرایران ، فصل نقل و انتقالات لیگ برتر ایران تا مدتی دیگر آغاز می شود و بازیکنان لیگ برتری نیاز دارند که با قدرت چانه زنی خوب پای مذاکرات بنشینند. قدرتی که معمولا در پیشنهادهای خارجی وجود دارد. طی سال های گذشته بازیکنان تیم های مطرح لیگ برتر اکثرا با همین حربه پای مذاکره نشسته اند و به غیر از تعداد معدودی شان ، هیچ کدام با پیشنهاد پیوستن به تیم های خارجی مواجه نبوده اند.

آنها اما با ادعای پیشنهاد خارجی پای مذاکره می نشینند و معمولا هم موفق می شوند با ارقام خوبی به توافق برسند. حالاو در شروع نقل و انتقالات لیگ برتر دوباره چنین مساله ای باب شده است. باشگاه های قطری که در سال گذشته بیشترین مشتریان ایران بوده اند عموما بهترین بازیکنان ایرانی را که در تیم ملی بازی می کرده اند در اختیار دارند.

در میان مهاجمان گوچی در دسترس است و طارمی حتما گزینه بهتری خواهد بود .در هافبک ها اگر مشتری وجود داشته باشد تیموریان گزینه ای عالی است و در رتبه بعدی ملی پوشان قاردارند درخط دفاع هم بازتکلیف کاملامشخص است. اما به نظرمی رسد در طرح پیشنهاد از سوی تیم های قطری هدفی بیش از لژیونر شدن در میان باشد. هدفی برای افزایش قیمت بازیکنان. لیگ ستارگان قطر به بازیکنان فیکس تیم ملی علاقه بیشتری دارد تا بازیکنان ذخیره و این می تواند خط خوبی باشد برای پیداکردن ادعاهایی که حقیقت ندارند.

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------