آخرین اخبار ورزشی

استایل جدیدکریستیانو رونالدو ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

رونالدو ریش گذاشت ؛ چهره ابرستاره فوتبال جذاب‌تر شد | تصاویر

بعد از اینکه لیونل مسی استایل ظاهری خود را عوض کرد و ریش گذاشت، بسیاری از کاربران به این فکر فرو رفتند که اگر رقیب دیرینه او…

فرقی که لستر اجنبی‌ها بالستر ایرانی‌ها دارد / فروپاشی تدریجی قهرمان



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,استقلال خوزستان

پس از جدایی عبدالله ویسی از تیم فوتبال استقلال خوزستان که طبیعتا ضربه بزرگی به قهرمان لیگ پانزدهم بود، دروازه بان تاثیرگذار آبی پوشان نیز از این تیم جدا شد تا فروپاشی تدریجی قهرمان آغاز شود.

به گزارش مهر، تیم فوتبال لسترسیتی برای نخستین بار در تاریخ رقابتهای لیگ برتر انگلستان به عنوان قهرمانی رسید و جریانی را به راه انداخت مبنی بر اینکه همه تیم ها می توانند قهرمان شوند تنها نیاز به مدیریت و همدلی دارند. کما اینکه روستوف هم با الگو قرار دادن باشگاه لیگ برتری، در آستانه کسب عنوان قهرمانی لیگ روسیه بود و استقلال خوزستان هم با الهام گرفتن از آبی پوشان لستر، جام قهرمانی را بالای سر برد.

روز گذشته خبری شنیده شد مبنی بر اینکه لسترسیتی قصد دارد «آلکس اوکسلید چمبرلین» از آرسنال را به خدمت بگیرد. ضمن اینکه با وجود تمایل باشگاه بزرگی چون بارسلونا به جذب «ریاض محرز»، مسئولان تیم لیگ برتری پاسخ منفی به آنها دادند. منچستریونایتد برای جذب «جیمی واردی» تمایل نشان داده و آرسنال «انگو کانته» را می خواهد. اما به نظر نمی رسد این بازیکنان از لستر جدا شوند چون این تیم قرار است فصل بعد از عنوان قهرمانی خود در رذقابتهای لیگ برتر انگلستان دفاع کند ضمن اینکه نماینده انگلستان در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا هم خواهد بود.

«کلودیو رانیه‌ری» مربی سال انگلستان و مربی سال ایتالیا شد و بی تردید گزینه های بسیاری برای بررسی به دستش رسیده اما هدف موفقیت لستر در ادامه است.

اکنون سوال اینجاست که چرا لستر ایرانی هنوز چند روز از قهرمانی اش نگذشته اینچنین چوب حراج به سرمایه های خود زده است؟ استقلال خوزستان در فصل گذشته تنها ۱۴ گل دریافت کرد و خسوس ۱۷ بار دروازه خود را بسته نگه داشت. ویسی هم با پیدا کردن استعدادهای نابی چون بیت سعید و زهیوی نقش اصلی را در قهرمانی آبی پوشان خوزستانی داشت.

اکنون این سرمایه ها جدا می شوند و این در حالی است که استقلال خوزستان فصل آینده قرار است نماینده ایران در آسیا باشد. باید پرسید آیا این تیم نوپا می تواند از آبروی فوتبال ایران در مصاف با تیم های عربی دفاع کند؟ ای کاش مسئولان این تیم و به طور کل استان خوزستان ترفندی بیندیشند تا اگر بازیکنی هم از این تیم جدا می شود، به جای وی بازیکن خوب دیگری جذب باشگاه شود.

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------