سازمان لیگ احترامی برای فوتبال قائل نشده / کار استقلال سخت است



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,منصوریان

سرپرست تیم فوتبال استقلال ضمن تاکید بر اینکه دمای هوا در خرمشهر بالاست و احتمالا روی نیمکت نخواهد نشست گفت: کار سختی داریم چون ذوب‌آهن با بازی‌های آسیایی در شرایط مسابقه است.

منصور پورحیدری در گفتگو با مهر، در مورد احتمال نشستن روی نیمکت این تیم در فینال حذفی گفت: برخلاف شایعات هنوز چیزی قطعی نیست، حقیقتش را بخواهید دمای هوا در خرمشهر بسیار بالاست، اگر چه شب کمی دما پایین تر می آید اما همچنان بسیار شرجی است و به همین دلیل با وجود آنکه بلیط هم برای من گرفته‌اند اما شاید بروم و از هتل بازی را ببینم چون نمی دانم چقدر می توانم روی نیمکت بنشینم.

وی در ادامه افزود: من نمی دانم چرا سازمان لیگ احترامی برای فوتبال ایران قائل نشده و کیفیت بازی را با این وضعیت پایین آورده است، این گرما البته برای ذوب آهنی ها هم هست و روی کیفیت هر دو تیم تاثیر می گذارد اما ذوب آهن شانس آورده که در این مدت دوبار به امارات رفته و بیشتر به این هوا عادت دارد. به هر حال اگر خرمشهر برای تکریم سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر انتخاب شده من فکر می کنم این روز متعلق به همه مردم ایران است و لزوما نباید در این گرما بازی آنجا برگزار می شد.

منصور پورحیدری در ادامه افزود: ذوب آهن دو بازی آسیایی داشته و در شرایط مسابقه قرار دارد اما با توجه به اینکه لیگ ایران تعطیل شده حریف تدارکاتی بسیار سخت برای استقلال پیدا می‌شود و این کار را برای کادر فنی سخت تر کرده است.

وی در مورد قهر امید ابراهیمی از استقلال گفت: من چیزی در این رابطه نمی دانم، بازی دوستانه ای که مقابل تیم دانشجویان داشتیم امید ابراهیمی بود، بعد از آن هم ریکاوری و تعطیلی داشتیم  شاید او تنها یک جلسه در تمرین شرکت نکرده باشد و من در این رابطه نظری ندارم.

پورحیدری در ادامه پیرامون شایعه ها و لیست های استقلال در مورد بازیکنان ورودی و خروجی  گفت: هنوز هیچ لیستی برای استقلال باز نشده و هر چه نوشته می شود و گفته می‌شود گمانه‌زنی است و به تیم ممکن است لطمه بزند البته برخی دوستان ممکن است چیزی بگویند یا حرفی بزنند که این به ضرر باشگاه خواهد بود امروز در این رابطه جلسه ای خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: البته بازیکن زیادی هم نمی‌خواهیم در برخی پست ها مثل پست جاسم کرار یا فوروارد تکلیف ما روشن است اما برای به سرانجام رسیدن برخلاف این گمانه زنی ها باید ببینیم که بودجه سال بعد چقدر است و دقیقا کدام بازیکنان ممکن است بروند پس موضوع بزرگی نیست و تا فینال باید بیشتر صبر کرد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------