آخرین وضعیت دروازه پرسپولیس و احتمال جذب یک دروازه‌بان خارجی



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس با جذب علیرضا بیرانوند به دنبال خرید یک دروازه‌بان مطمئن دیگر است که بتواند در نقش گلر دوم، دروازه سرخپوشان را به نقطه قوت این تیم تبدیل کند.

به گزارش مهر، پرسپولیس جزو اولین تیم‌هایی بود که نقل و انتقالات لیگ برتر را شروع کرد و خیلی زود دروازه‌بان تیم فوتبال نفت تهران را به خدمت گرفت. پرسپولیس که فصل گذشته از اشتباهات بی شمار دروازه‌بان‌های خود لطمه زیادی خورده بود، با جذب علیرضا بیرانوند نشان داد که عزمش را برای ترمیم این پست و تقویت تیم برای فصل آینده جزم کرده است.

ایمان صادقی، مرتضی قدیمی پور و سوشا مکانی سه دروازه‌بانی بودند که فصل گذشته پرسپولیس کارش را با آنها شروع کرد ولی نه مکانی و نه ایمان صادقی نتوانستند جواب اعتماد کادر فنی را بدهند. قدیمی پور تنها یک بازی مقابل ذوب آهن فرصت بازی پیدا کرد؛ صادقی که در میانه راه از جمع سرخپوشان جدا شد و مشکلات سوشا مکانی و بازداشت وی باشگاه را بر آن داشت که به جذب دو دروازه‌بان دیگر رو بیاورد.

به همین خاطر با نظر برانکو، علی محسن زاده و الکساندر لوبانف به پرسپولیس اضافه شدند که محسن زاده در مسابقات لیگ فرصت بازی پیدا نکرد و لوبانف هم آنقدرها که باید مطمئن نشان نداد.

پرسپولیس با جذب بیرانوند به سوشا مکانی پیغام داد که دیگر برای فصل آینده جایی در جمع سرخپوشان نخواهد داشت و در واقع دروازه‌بان فصل گذشته پرسپولیس را باید اولین بازیکن جداشده از این تیم دانست.

برای دروازه‌بان دوم پرسپولیس هم الکساندر لوبانف در اولویت باشگاه نیست. برانکو به دنبال یک گلر مطمئن دیگر است و احتمال دارد خودش یک دروازه‌بان خارجی دیگر را به باشگاه معرفی کند. در صورتی که جذب دروازه‌بان خارجی میسر نشود، باشگاه یک دروازه‌بان داخلی جوان را به خدمت خواهد گرفت. اگر جذب یک گلر داخلی هم منتفی شود احتمال دارد پرسپولیس به کارش با دروازه‌بان ازبک ادامه بدهد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------