آمار عجیب خرید جدید "استقلال" / نه‌چندان موثر



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,استقلال

بلافاصله بعد از پايان مسابقات ليگ پانزدهم، گمانه‌زني‌ها در مورد نقل‌وانتقالات بازيكنان بين باشگاه‌هاي مختلف آغاز شد.

به گزارش جام نیوز، بلافاصله بعد از پايان مسابقات ليگ پانزدهم، گمانه‌زني‌ها در مورد نقل‌وانتقالات بازيكنان بين باشگاه‌هاي مختلف آغاز شد.

در همين راستا يكي از اولين اسم‌هايي كه اطراف تيم استقلال به گوش رسيد، وريا غفوري بود؛ مدافع راست سپاهان كه قراردادش با اين تيم به پايان رسيده و خودش هم براي پيوستن به جمع آبي‌پوشان ابراز علاقه كرده است. به نظر مي‌رسد نمايش‌هاي دو سال اخير ميلاد فخرالديني نتوانسته هواداران استقلال را چندان راضي كند؛ به طوري كه آنها خيلي زود به فكر يافتن جانشين ميلاد افتاده‌اند و در همين راستا به توافقات اوليه هم با عفوري دست پيدا كرده‌اند. نكته مهم اما اينجاست كه شايد حداقل از نظر هجومي، آمار دو سال گذشته وريا آنقدرها بهتر از فخرالديني نبوده باشد.

نه‌چندان موثر
وريا غفوري از ابتداي ليگ چهاردهم به سپاهان پيوست و فخرالديني هم درست در همين مقطع استقلالي شد. وريا فصل گذشته براي سپاهان دو گل زد، يك پاس گل داد و موفق به گرفتن ضربه پنالتي هم نشد. در همين فصل فخرالديني يك گل زد، يك پاس گل داد و يك پنالتي گرفت. امسال اما وريا براي سپاهان هيچ گلي نزد، پنالتي نگرفت و تنها يك پاس گل برابر نفت تهران براي همبازيانش ارسال كرد. اين در حالي است كه فخرالديني در ليگ پانزدهم يك گل زده، يك پاس گل داده و دو پنالتي گرفته است. اينكه كدام‌يك از اين دو بازيكن در فاز تدافعي موفق‌تر بوده‌اند يك بحث كيفي است، اما لااقل در فاز تهاجمي بعيد است بشود به هيچكدام از آنها نمره قبولي داد و چه بسا در اين زمينه حتي غفوري بهتر از فخرالديني كار كرده باشد. براي هر چه بهتر روشن شدن اين موضوع شايد بشود نيم‌نگاهي به آمار رامين رضاييان انداخت؛ بازيكني كه در ليگ پانزدهم چهار گل در جريان بازي به ثمر رسانده و سه پاس گل داده است. هرچند به احتمال فراوان استقلالي‌ها قصد دارند از توانايي‌هاي وريا در فاز تدافعي استفاده كنند و كار هجوم را در آن جناح، كماكان به خسرو حيدري بسپارند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------