ادعای یکی از گزینه های نیمکت آبی؛ من سرمربی استقلال شدم



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,اسکوچیچ

از هفته ها قبل تاکنون نام یک سرمربی کروات هم به عنوان یکی از گزینه های هدایت استقلال برای فصل آینده به گوش می رسید.

به گزارش جام نیـوز، در حالی که استقلالی ها هنوز فینال جام حذفی را پیش رو دارند و هیچ بعید نیست که با پیروزی در این دیدار، فصل را عملا با دریافت جام به اتمام برسانند، اما صحبت از برکناری پرویز مظلومی بعد از تاریخ فینال جام حذفی بسیار داغ است. آنقدر داغ که تقریبا باور پذیر نیست که مظلومی فصل آینده نیز روی نیمکت استقلال بنشیند.

در این میان به جز علیرضا منصوریان، نام دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم فولاد نیز به عنوان جانشین مظلومی به گوش می رسد. جدایی توافقی وی از تیم فولاد و حضور وی در تهران و ترک نکردن ایران هم باعث شد تا این شائبه قوت گیرد که اسکوچیچ هم گزینه ای برای استقلال است.
 
بد نیست بدانید که یکی از معاونین سابق باشگاه استقلال که ید طولایی هم در حوزه نقل و انتقالاتی این باشگاه داشت و بی صبرانه بازگشت به استقلال را انتظار می کشد، تلاش فراوانی برای جا انداختن اسکوچیچ در استقلال دارد تا خودش نیز به همین واسطه بار دیگر به جمع آبی پوشان باز گردد.
 
شنیده می شود که این معاون سابق که بعد از سال های زیادی حضور در باشگاه استقلال و سبقه کار کردن با همه مدیران عامل گذشته، در اواسط فصل رفته رفته کمرنگ شد و در نهایت نیز از باشگاه کنار گذاشته شد، روابط بسیار خوبی با یکی از مدیربرنامه های اسکوچیچ دارد و از همین رو در تلاش برای رساندن این مربی کروات به نیمکت استقلال است.
 
این در حالی است که برخی رسانه های پرمخاطب نیز به شدت به دنبال حضور اسکوچیچ در استقلال هستند تا جنس کروات در تیم های بزرگ پایتخت جور شود!

گویا از آنجایی که باشگاه استقلال از این سرمربی لیست خرید گرفته کاملا باورش شده که فصل بعد روی نیمکت استقلال خواهد نشست تا جایی که در کرواسی مدعی شده که به طور قطعی سرمربی فصل آینده استقلال خواهد بود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------