آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شکست سنگین الهلال در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا

الهلال بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را واگذار کرد و رکورد شکست ناپذیری اش شکسته شد! به گزارش دیلی فوتبال؛ تیم های…

اسکوچیچ:هنوزپیشنهاد رسمی به من نشده / هرکسی دوست دارد سرمربی استقلال شود



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,اسکوچیچ

سرمربی سابق فولاد خوزستان گفت: در چند روز آینده به ایران باز خواهم گشت تا درباره پیشنهاداتی که برای مربیگری به بنده داده می شود فکر کنم.

به گزارش کاپ، در حالی که هنوز فینال جام حذفی برگزار نشده و باشگاه استقلال بارها به حمایت از پرویز مظلومی پرداخته، نام هایی مثل اسکوچیچ و منصوریان برای نیمکت استقلال مطرح می شوند. حتی در خبری که امروز در یکی از روزنامه منتشر  شده، از سوی اسکوچیچ، سرمربی فصل گذشته فولاد عنوان شده که او سرمربی استقلال در فصل آینده است.

در همین راستا با دراگان اسکوچیچ ارتباطی را برقرار کردیم تا از وضعیت او بعد از ترک ایران جویا شویم. دراگان اسکوچیچ در گفت و گو با کاپ در این باره اظهار داشت: من در تعطیلات به سر می برم و چند روزی از فوتبال فاصله گرفتم. نمی دانم در ایران چه خبرهایی درباره من گفته می شود.

وی درباره اینکه کارش با استقلال تمام شده عنوان کرد: باید بگویم از استقلال هنوز پیشنهادی به من نشده است. همانطور که قبلا گفتم اگر چنین پیشنهادی به من شود استقبال می کنم. دو تیم استقلال و پرسپولیس تیم های بزرگی هستند و هر مربی دوست دارد در این دو تیم مربیگری کند.

اسکوچیچ در پایان گفت: در چند روز آینده به ایران باز خواهم گشت تا درباره پیشنهاداتی که برای مربیگری به بنده داده می شود فکر کنم. امیدوارم که اتفاقات خوبی دوباره در ایران برایم رقم بخورد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------