مظلومی: به زور در استقلال نمانده ام و با هر شرایطی نخواهم ماند / بعضی ها را حلال نمی کنم و به خدا واگذارشان کردم



اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبار جدید

سرمربی آبی‌پوشان پایتخت ضمن ابراز خستگی از شایعات نقل و انتقالات گفت: «اگر روزی من قهرمانی در این تیم باشد اینگونه خواهد شد.»

به گزارش جام نیـوز، پرویز مظلومی دل پری دارد اما نمی‌خواهد در این روزهای حساس باقیمانده تا فینال جام حذفی حرفی بزند که آرامش تیمش به هم بخورد، البته از برخی افراد گلایه هایی انجام داد.
 
اگر می خواهید در آستانه بازی حساس با ذوب‌آهن از دل مشغولی‌های مظلومی و وضعیت استقلال اطلاع پیدا کنید، مصاحبه زیر را از دست ندهید:
 
* مصاحبه را از آخرین وضعیت استقلال در آستانه فینال جام حذفی شروع کنیم. شرایط تیمی راضی‌کننده است؟
- با توجه به فاصله زمانی که از آخرین بازی ما در لیگ تا این بازی وجود دارد به شکلی برنامه‌ریزی کردیم تا استقلال از هر نظر آماده دیدار فینال شود. از نقاط ضعف و قوت حریف به خوبی خبر داریم و روی آن کار کرده‌ایم. جدا از اینها دو بازی دوستانه هم انجام دادیم تا تیم در شرایط مسابقه و بازی قرار گیرد.

 * گویا غیبت ابراهیمی برایتان دردسر ساز شد؟
- نه، مشکلی نبود. او در تمرینات تیم با برخورد به حاج محمدی مصدوم شد اما خدا را شکر مصدومیت امید جدی نیست و از روز گذشته با ما تمرین می‌کند.
 
* ذوب آهنی‌ها به تاریخ جام حذفی معترض هستند، در این باره صحبت کنید.
- از مدت ها قبل مسئولان اجرایی اعلام کردند بازی در تاریخ نهم خرداد برگزار می‌شود. ما برای این روز هتل رزرو کردیم و بلیت هواپیما گرفته ایم. جدا از اینها به شکلی تمرینات را برنامه‌ریزی کردیم تا تیم برای روز نهم از هر نظر آماده شود.

* اخبار نقل و انتقالاتی تیم تان هم هر روز شنیده می شود.
- واقعا این رسانه ها آرامش را از بچه های ما می گیرند. از شنیدن این همه شایعه خسته شدم.

* در این مدت برخی پیشکسوتان استقلال بعد از اینکه جام قهرمانی را از دست دادید از شما انتقادات تندی کردند. در این باره چه صحبتی دارید؟
- اگر انتقاد به جا و قابل قبول باشد آن را با جان و دل می‌پذیرم اما برخی از روی غرض ورزی مصاحبه کردند. چرا اول فصل آقایان صحبت از قهرمانی نمی‌کردند؟ ما همان زمان هم اعلام کردیم هدف تیم کسب سهمیه آسیا است که خدا را شکر به قولی که دادم عمل کردم. خودمان انتظارات را بالا بردیم. هفته‌ها صدرنشینی باعث شد از تیم انتظار قهرمانی برود آن هم در شرایطی که کمبودهای تیم را نمی دیدند. از آقایان خواهش می‌کنم این چند روز را دندان روی جگر بگذارند و آرامش تیم را به هم نزنند، البته اگر واقعاً استقلالی هستند.

* منصور رشیدی هم مصاحبه تندی علیه شما انجام داده است؟
- او را حلال نمی کنم و به خدا واگذارش کردم. پیشکسوتان پرسپولیس را دیدید چطور از تیم خود حمایت کردند؟ آن وقت برخی پیشکسوتان ما طوری رفتار کردند که انگار دشمن ما هستند.

* به نظر دل پری دارید؟
- همه ما یک روز به استقلال می‌آییم و یک روز می‌رویم اما این نام است که  باقی می‌ماند، پس درست نیست دست به دعا برداریم که فلان فرد در تیم نتیجه نگیرد. من به زور در استقلال نمانده‌ام و با هر شرایطی نخواهم ماند اما یکسری آدم‌ها را به خدا واگذار کردم.

* در این مدت موقعیتی پیش آمده تا صبح از ناراحتی نخوابید؟
- بارها این اتفاق افتاد. دلیلش یا شرمندگی مقابل هواداران بود یا دل‌شکستگی از برخی آدم ها که همه چیز را فقط برای خود می خواهند.

* از استقلال فقط یک ملی‌پوش به تیم ملی دعوت شد. چه نظری در این باره دارید؟
- به نظرم می شد تعداد بیشتری دعوت کرد اما به انتخاب کی‌روش باید احترام گذاشت.

* حرف خاصی ندارید؟
- فقط این را برخی دوستان بدانند عزت و ذلت دست خداست. اگر قسمت باشد من در استقلال نتیجه نگیرم این اتفاق می‌افتد. اگر روزی من قهرمانی در این تیم باشد اینگونه خواهد شد پس بی دلیل خود را خسته نکنند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------