آخرین اخبار ورزشی

مایکل شوماخر,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

حراج ۶ میلیون دلاری ساعت های مایکل شوماخر توسط خانواده اسطوره سابق فرمول یک نورا تاجدینی

قرار است که خانواده مایکل شوماخر کلکسیون ساعت‌های لوکس اسطوره فرمول یک آلمان را ظرف چند هفته آینده به حراج بگذارند. وضعیت…

پورحیدری: استقلال با هیچ مربی و بازیکنی مذاکره نکرده



اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبار جدید

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت که همراه با این تیم برای دیدار فینال جام حذفی به خرمشهر خواهد رفت.

به گزارش  تسنیم، منصور پورحیدری درباره اینکه گفته می‌شود با اجازه پزشکان قرار است یکشنبه آینده در فینال جام حذفی روی نیمکت استقلال بنشیند، اظهار داشت: «برای من بلیت گرفته شده و قطعا با استقلال به خرمشهر می‌روم. در بازی‌های قبلی و در ماه‌های گذشته نیز دوست داشتم کنار تیم باشم، اما شرایطی که داشتم این اجازه را به من نمی‌داد. هوای خرمشهر بسیار گرم است و من نمی‌دانم ساعت 9 شب که این مسابقه برگزار خواهد شد، وضعیت هوا چگونه خواهد بود. اگر شرایط مناسب بود روی نیمکت می‌نشینم، در غیر این صورت در هتل می‌مانم.»

وی در مورد شایعات اخیر مبنی بر تغییرات کادر فنی استقلال در فصل آینده عنوان کرد: «متأسفانه برخی از رسانه‌ها کم‌لطفی می‌کنند و دوست دارند استقلال را به حاشیه ببرند. در حال حاضر تیم ما نیاز به آرامش دارد و هیچ صحبتی در مورد تغییر کادر فنی انجام نشده است. ما فینال جام حذفی را در پیش داریم و بعد از آن باشگاه می‌تواند در مورد کادر فنی و مسائل دیگر تصمیم بگیرد. در حال حاضر کادر فعلی فنی استقلال مورد حمایت کامل باشگاه قرار دارد.»

پورحیدری در خصوص اینکه گفته می‌شود استقلال با علیرضا منصوریان به توافق رسیده است، گفت: «استقلال با هیچ مربی و بازیکنی مذاکره نکرده است. از شایعه مذاکره باشگاه استقلال با منصوریان کاملاً بی‌خبر هستم و همانطور که گفتم باشگاه بعد از پایان جام حذفی در مورد سیاست‌های فصل آینده تصمیم خواهد گرفت. هیچ آدم عاقلی قبل از پایان بازی‌ها با مربی دیگری مذاکره نمی‌کند، چون این مسائل باعث به‌هم‌ریختن تیم می‌شود.»

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------