ویسی: ما سپاهانیم و حالا حالاها قهرمان / خودم با بازیکنان مذاکره می کنم نه دلال ها



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,ویسی

عبدالله ویسی می گوید تیمی در شان سپاهان قهرمان می بندد.

به گزارش خبرآنلاین، عبدالله ویسی پس از عقد قرارداد رسمی با باشگاه سپاهان اظهار کرد: انتظار مهم و بسیار ویژه‌ای از هواداران سپاهان دارم. از آن‌ها می‌خواهم حامی تیم باشند و از فرد خاصی یا عبدالله ویسی حمایت نکنند. افراد می‌آیند و می‌روند و فقط سپاهان است که باقی می‌ماند. امیدوارم هواداران با شجاعت، رفاقت و حمایت خود به سپاهان کمک کنند تا در مسیر موفقیت حرکت کنیم و خدای نکرده کسانی که منافع‌شان در خطر است و از بودن من سود نمی‌برند، از این فرصت سوء استفاده نکنند. امیدوار هستیم که با جدیت کارمان را پیش ببریم و در این راه به حمایت هواداران نیاز داریم.


سرمربی جدید سپاهان درباره حمایت سپاهانی‌ها از قهرمانی استقلال خوزستان در هفته پایانی لیگ و مذاکره باشگاه سپاهان با وی گفت: من هم از این موضوع خوشحال بودم و می‌دیدم که سپاهانی‌ها از من حمایت می‌کردند. این کار سپاهانی‌ها انرژی مضاعفی به ما داده بود. دو هفته قبل از اتمام لیگ با مسئولان سپاهان صحبت کردم و رسانه‌ای شده بود.

 

فقط خدا خدا می‌کردم که اتفاق بدی نیفتد و تمرکز من و شاگردانم به هم نریزد.


او ادامه داد: خدا را شکر مذاکره من با سپاهان خوش‌یمن بود و ما توانستیم قهرمان ایران شویم. به هر حال مردم از ما حمایت کردند و زحمت کشیدند. همه مسئولان استان و استقلال خوزستان از روز اول برای صعود این تیم به لیگ برتر تلاش کردند و در نهایت هم قهرمان ایران شدیم. آن جام را تقدیم مردم و شهدای خوزستان می‌کنیم.


ویسی درباره فعالیت سپاهان در فصل نقل و انتقالات گفت: لیست من به گونه‌ای است که اگر لو برود دیگر نمی‌توانم آن بازیکنان را جذب کنم چرا که من با هیچ دلالی کار نمی‌کنم و با مدیر برنامه‌ای هم رابطه ندارم. همین موضوع کار من را سخت کرده است. به همین دلیل لیستم را رو نمی‌کنم و خودم با این بازیکنان مذاکره خواهم کرد. تماشاگران ما مطمئن باشند که بهترین تیم بسته می‌شود و این سپاهان قهرمان می‌شود. به قول گفتنی ما سپاهانیم و حالا حالاها قهرمانیم.


سرمربی سپاهان درباه انتخاب دستیارانش نیز تاکید کرد: درباره کادر فنی‌ام فکر نکرده‌ام و اول باید چیدمان تیم‌مان را مشخص کنیم چرا که انتخاب دستیارانم کار سختی نیست.


او درباره سفر به برزیل و انتخاب بازیکنان خارجی گفت: در هفته آینده به برزیل و مالی می‌روم تا دو بازیکن خارجی خوب انتخاب کنم. نمی‌خواهم هیچ دلالی در این کار وجود داشته باشد و هزینه‌های زیادی برای تیم‌مان تراشیده نشود. این هزینه‌ها را بعدا و در جای دیگری استفاده می‌کنیم.

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------