آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

علی‌حسینی: افرادی باعث محرومیتم شدند را بخشیدم / می‌خواهم جزو مدعیان باشم



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,حسینی

وزنه‌بردار فوق‌سنگین ایران اظهار کرد خیلی منتظر ماندم تا خبر بخشیده شدن محرومیتم را بشنوم و الان نیز هدفم این است که جزو مدعیان کسب مدال باشم.

سعید علی حسینی در گفت‌وگو با ایسنا درباره بازگشت مجددش به وزنه‌برداری بیان کرد: خیلی منتظر ماندم تا این خبر را بشنوم. سال‌های سختی را گذراندم و خدا را شکر، همین که دوباره می‌توانم وزنه بزنم خیلی خوب است. البته کار سخت بوده زیرا مدتی از تمرین‌ها دور بودم. با این حال تلاش می‌کنم مانند قبل تمرین کنم و برای کشورم افتخارآفرین باشم.

علی‌حسینی در پاسخ به این پرسش که بخشیده شدن محرومیتش قطعی است نیز تصریح کرد: این را باید از فدراسیون پرسید اما شب گذشته آقای مرادی با من تماس گرفت و گفت که فدراسیون جهانی به ایمیل‌شان پاسخ دادند و حتی آن ایمیل را برای من هم فرستاد. فکر می‌کنم قطعی است.

وزنه‌بردار فوق سنگین ایران با اشاره به بیشتر شدن انگیزه‌اش برای تمرین کردن هم گفت: وقتی فهمیدم قوانین جدید اجازه می‌دهد که دوباره به وزنه برداری برگردم و چون می‌دانستم آقای مرادی هم صددرصد پیگیر کارم می‌شود، تمرین‌های بدنسازی‌ام را از چند ماه قبل انجام دادم. اکنون نیز تمرین‌های وزنه‌برداری را آغاز کردم و تا شهریورماه شرایطم خوب می‌شود و رکوردهایم افزایش می‌یابد.

او افزود: اگر بدنم آماده باشد، حتی می‌توانم به مسابقه‌های جهانی 2017 هم برسم اما باید به شرایطی برسم که بتوانم آبرومندانه وزنه بزنم ولی صددرصد به بازی‌های آسیایی می‌رسم و در آنجا می‌خواهم بهترین وزنه‌ها را بزنم.

علی‌حسینی در پاسخ به این پرسش که وزنه‌برداری دنیا مدال‌ها و رکوردشکنی‌های زیادی به شما بدهکار است و آیا حق خود را خواهید گرفت، در ادامه تصریح کرد: می‌توانستم مدال المپیک پکن را بگیرم و حتی در کنار دوستان عزیزم به مدال المپیک لندن هم برسم. حالا نمی‌گویم چه رنگی. در آن زمان می‌توانستم وزنه‌های خوبی بزنم اما آن اتفاقات پیش آمد و نشد. تلاش می‌کنم به هدف‌هایی که داشتم و به آن‌ها نرسیدم، دست یابم و با کمک دوستانم و مسئولان بتوانم افتخارآفرین باشم.

او ادامه داد: الان بیشتر به این فکر می‌کنم که برگردم و حداقل جزو مدعیان مدال باشم. شکستن رکورد جهان، شرایط خاص خود را دارد و باید در مسابقه اتفاق بیفتد. صددرصد نمی‌توانم بگویم که رکوردشکنی خواهم داشت. اولین هدفم این است که جزو مدعیان مدال باشم.

او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه اتفاقات چند سال قبل و افرادی که باعث شدند از وزنه‌برداری دور باشد را فراموش کرده است هم به صحبت پرداخت و عنوان کرد: صددرصد. آن زمان در یکی دو سال اول ناراحت بودم اما با توجه به اینکه سنم بالا رفته، نگاهم به زندگی نیز فرق کرده است. قبلا جوان بودم و احساساتی رفتار می‌کردم اما الان آن افراد را بخشیدم و مهم این است که بتوانم زحماتی که اعضای خانواده‌ام برایم کشیدند را جبران کنم. می‌خواهم در جواب افرادی که چشم‌انتظار مدال من بودند، بتوانم حداقل مدال را بگیرم تا خوشحال‌شان کنم. نمی‌گویم طلای جهان را می‌گیرم یا رکوردشکنی خواهم کرد. از آقای مرادی هم تشکر می‌کنم که از زمانی نوجوانان به من لطف داشت. آن موقع که محروم بودم و کسی سراغی از من نمی‌گرفت، پیگیر کارم شد. تمرین‌هایم را شروع کردم و امیدوارم دستم را بگیرند تا زحماتی که برایم کشیده شده را جبران کنم.

علی حسینی در پاسخ به این پرسش که مراقب هست تا دیگر اتفاقی که او را از وزنه‌برداری دور کرد رخ ندهد نیز گفت: همان زمان هم خیلی بهتر از وزنه‌برداران دیگر مراقب بودم. دو باری که دوپینگم درآمد، در اردوی تیم ملی بودم. زمانی که در خانه تمرین کردم یا در اردوی تیم نفت اهواز بودم و رکورد جوانان جهان را شکستم، سه مرتبه هم تست دوپینگ دادم و مشکلی پیش نیامد. خیلی محتاط‌تر از بقیه عمل می‌کردم.

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------