آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

نقش اختاپوس‌ها و خناس‌ها در ناکامی تراکتور و خیانت به قلعه‌نویی



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,تراکتورسازی

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه اختاپوس ها و خناس ها مانع قهرمانی این تیم در لیگ برتر شدند، گفت: قرار نیست برای همکاری فصل آینده من و امیر قلعه‌نویی به هم دروغ بگوییم.

به گزارش مهر، تیم فوتبال تراکتورسازی که ابتدای فصل پانزدهم را با تونی اولیویرا شروع کرد و به موفقیتی نرسید، با امیر قلعه نویی به وضعیت بهتری دست پیدا کرد و علاوه بر موقعیت مناسبی که در جدول رده بندی لیگ ایران داشت، برای نخستین بار از مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا هم صعود کرد اما با شکست برابر النصر امارات حذف شد. سعید عباسی مدیرعامل تراکتورسازی در گفتگو با مهر ارزیابی اش از عملکرد این تیم را بیان کرد.

خودخواهی یک عده گریبان ما را گرفت
سعید عباسی در ابتدا گفت: شروع کار ما در لیگ پانزدهم دغدغه کمتری وجود داشت ولی خودخواهی و کم لطفی یک عده گریبان ما را گرفت؛ شرایطی که تیم سپاهان را به این روز انداخت و باعث ناکامی بزرگ این تیم شد و می توانست تراکتورسازی را هم به آن ورطه بکشد ولی ما سعی کردیم حتی از خودمان بگذریم تا تیم به حاشیه نرود. هرچند که بسیار سخت گذشت.

تماشاگران پاسخ زحماتمان را دادند
وی افزود: در آخرین بازی تیم تراکتور مقابل تیم النصر امارات، حاصل کار خود را با تشویق مردم دیدیم. هواداران بعد از آن بازی یک ساعت در ورزشگاه ماندند و تیم را تشویق کردند که این خستگی را از تن ما بیرون آورد. خدا را شکر انس و الفت بین تیم وجود داشت و ما نتیجه آن را دیدیم.

یک عده مریض در کل فوتبال هستند
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز خاطرنشان کرد: تیم بزرگی مثل تراکتورسازی باید در جایگاه واقعی خود باشد. البته اگر حواشی بگذارد. شما هم می دانید که یک عده مریض در کل فوتبال ما هستند که مانع کار می شوند. همین امسال تمام تیم های مدعی همه کاری کردند که جام بیاورند ولی یک تیم بی حاشیه و یکدست که از نظر هزینه هم قابل مقایسه با هیچ تیمی نبود، به قهرمانی رسید. استقلال خوزستان ثابت کرد که نه نام سرمربی مهم است و نه نام بازیکنان. آنها ثابت کردند که مهم خواستن است. ما باید یک نگاه عمیق‌تر داشته باشیم و به دنبال چراها بگردیم.

خناس ها و اختاپوس های مانع قهرمانی تراکتور شدند
عباسی یادآور شد: تراکتورسازی را وارد حاشیه کردند و در نیم فصل اول نتوانستیم آنطور که باید نتیجه بگیریم. این در حالی بود که کادر فنی و مدیریت نسبت به سال گذشته تغییر نکرده بود ولی خناس‌ها و اختاپوس ها که روی فوتبال سایه انداخته اند، مانع شدند. تا زمانی که این زالوهایی که خون فوتبال را می‌مکند از آن جدا نکنیم، این فوتبال درست نمی شود. استقلال خوزستان از این مسائل دور شد و در حالی که سال گذشته در پلی‌آف بودند و برای سقوط نکردن می جنگیدند، امسال به قهرمانی رسیدند.

چون نیستند می خواهند تیم را زمین بزنند
وی تاکید کرد: باید به کسانی که می خواهند تیم نتیجه بگیرد، فرصت داد. نباید این باشد که وقتی در تیم نیستیم، آن را زمین بزنیم. وقتی خواست، این باشد تمام فوتبال ضرر می کند.

محکم می ایستیم و کار می کنیم
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره اینکه منظورش از این صحبت ها این است که عده ای برای برکناری وی تلاش می کنند، گفت: اول اینکه مسئله بومی و غیر بومی در تراکتورسازی حل شده است. ما سر این مسئله ایستادیم. الان هم از ما بخواهند محکم می‌ایستیم و کارمان را انجام می دهیم.

انرژی زیادی برای مسائل حاشیه ای گذاشتیم
وی افزود: تیم ما به مراتب قوی تر از سال قبل بود و نیم فصل دوم نتایج بهتری نسبت به نیم فصل اول گرفتیم. برای اولین بار هم در آسیا از گروهمان بالا آمدیم. ولی این اواخر یک سری زمزمه شروع شد که ۶۰ درصد انرژی ما را هدر داد. متاسفانه برخی مسئولان و کسانی که در جریان نیستند، به این اتفاق دامن زدند و با شانتاژ کاری مانع قهرمانی تراکتور شدند. انرژی که ما باید برای تیم می گذاشتیم، برای مسائل حاشیه ای گذاشتیم.

تیم امسال بی نظیر بود
مدیرعامل تراکتورسازی در ادامه گفتگویش با مهر تاکید کرد: تیمی که امسال بسته شده بود، در تاریخ تراکتورسازی بی نظیر بود و همه شرایط آن فراهم بود. با این حال به همان دلایلی که گفتم تیم نتیجه نگرفت. نمی دانم آیا دوباره می توانیم در آینده چنین تیمی داشته باشیم یا خیر؟

یک عده تیم را به حاشیه بردند
عباسی درباره بحث واگذاری باشگاه تصریح کرد: در ابتدای فصل این بحث کلید خورده بود ولی با همت دوستان و به خاطر مردم آذربایجان یک سال این بحث ساکت ماند و دوستان ایستادند تا تیم نتیجه بگیرد. تاسف من هم همین است که امسال که همه جوره تیم را خوب بسته بودیم، نتیجه نگرفتیم. چرا یک عده به خاطر اینکه خودشان نبودند، تیم را به حاشیه بردند. اگر آنها نبودند قطعاً ما نتیجه می گرفتیم.

مقابل یک جریان ایستادم
وی درباره اینه منظورش از این عده چه کسانی است؟ گفت: منظور من یک شخص و دو شخص نیست، یک جریان است که من مقابلش استقامت کرده ام. وقتی دیدم می توانم دست منفعت‌طلبان را قطع کنم و جلوی کسانی که دنبال حق و حقوق غیر منطقی بودند بایستم، کارم را ادامه دادم. ما دو سال در باشگاه طوری کار کردیم که الان جزء شفاف ترین باشگاه های ایران هستیم.

شنبه تکلیف مشخص می شود
عباسی در پاسخ به این سوال که آیا سال آینده هم به عنوان مدیرعامل در تیم تراکتورسازی حضور دارد یا خیر؟ گفت: ما روز شنبه شنبه جلسه هیئت مدیره را تشکیل می دهیم و بحث اول ما هم نحوه بودجه بندی باشگاه و تامین شرایط مالی است. سال گذشته همه جوره درخواست های ما را قبول کردند ولی امسال احتمال دارد اینطور نباشد.

نمی توانم دروغ بگویم
وی ادامه داد: من سال گذشته از شدت فشارها و ناراحتی ها تا مرز بیمار شدن هم رفتم ولی اگر بخواهد همان شرایط تکرار شود، احتمال اینکه تصمیم دیگری بگیرم هست. من نمی توانم به خودم و دیگران دروغ بگویم. شروطم برای ادامه کار مشخص است و بودجه باید بیشتر باشد.

فشار زیادی را تحمل کردم
وی خاطرنشان کرد: بحث انتخاب سرمربی و بازیکن در مرحله بعدی قرار دارد. ما سال قبل هم قبول کردیم و با سختی جلو رفتیم ولی خدا شاهد است که به من خیلی فشار آمد. در این دو سال به طور کامل در کنار خانواده ام نبودم.

با هیچی نمی شود فرگوسن را آورد!
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در خصوص اینکه آیا فردا سرمربی تراکتور مشخص می شود یا خیر؟ گفت: بحث سرمربی در دستور جلسه بود ولی اول و مهمترین کار این است که بودجه را تعیین کنیم. اگر کسی می تواند با هیچی فرگوسن را بیاورد، برود بیاورد.

قلعه نویی هنوز پاسخ درخواستم را نداده است
عباسی درباره ادامه همکاری باشگاه با امیر قلعه نویی گفت: من هم به صورت کتبی و هم به صورت شفاهی درخواستم را به قلعه نویی دادم ولی وی تا امروز چیزی نگفته است.

نمی خواهم به قلعه نویی خیانت کنم
وی در پاسخ به این سوال خبرنگار مهر که آیا بین امیر قلعه نویی و باشگاه مشکلی وجود دارد که وی تا امروز چیزی اعلام نکرده؟ تاکید کرد: ما با قلعه نویی راحتیم و فاصله خود را با همدیگر حفظ کرده ایم ولی یک سری واقعیت ها وجود دارد. اگر به امیر قلعه نویی بگویم به هر قیمتی در تراکتورسازی بماند ولی مباحث مالی مشخص نباشد، به او خیانت کرده ام. قرار نیست من و قلعه نویی به هم دروغ بگوئیم. هر سرمربی دیگری هم بیاید وظیفه من این است که مسائل باشگاه از جمله بدهی های خارجی، شرایط مالی، درگیری های باشگاه در فیفا و غیره را برای وی بشکافم. من باشگاه را به نقطه خوبی رسانده ام و از همه چیز آن باخبر هستم.

باید دور باشگاه حصار بکشیم
مدیر عامل تراکتورسازی در خصوص اینکه یکی از شروطش رفع سنگ اندازی ها برای ادامه کار در این باشگاه است، گفت: سنگ اندازی همیشه وجود دارد ولی مسائل لجستیکی و مالی باید فراهم باشد. ما هر موقع دور باشگاه حصار کشیدیم و جلوی یک عده را گرفتیم موفق بودیم. من سال گذشته در تمام مسائل مالی باشگاه دخالت داشتم ولی اجازه ندادم که به تیم سخت بگذرد.

واکنش به تمام شدن قرارداد بازیکنان
عباسی همچنین درباره اینکه با احتساب اعضای کادر فنی، قرارداد ۲۰ بازیکن و اعضای کادر تمام شده و این موضوع کار را برای تراکتورسازی سخت می کند، تصریح کرد: ۳ بازیکن سرباز ما کارشان را ادامه می دهند ولی باید بگویم بازیکنان جوان و امید ما هم پتانسیل بسیار خوبی دارند. با وجود تمام مشکلات، در بحث آکادمی بسیار خوب عمل کردیم و جواب گرفتیم که باید از مسئولان آکادمی هم تشکر کنم.

سربازها هم می روند
وی درباره اینکه چند بازیکن از تراکتور جدا می شوند؟ گفت: همانطور که گفتم بسیاری از بازیکنان ما قرارداد ندارند و آزاد هستند. دوران خدمت تعداد زیادی از سربازان هم تمام شده ولی باید بعد از تعیین سرمربی، رایزنی هایمان را شروع کنیم. ابتدا باید اصل موضوع و شرایط باشگاه مشخص شود و سپس به تعیین سرمربی و جذب بازیکن برویم.

اول باید تکلیف پول مشخص شود بعد قلعه نویی
مدیرعامل تراکتورسازی در پاسخ به این سوال خبرنگار مهر که آیا اولویت شما ادامه همکاری با امیرقلعه نویی است یا خیر؟ گفت: برای ادامه کار با قلعه نویی همه چیز به شرایط مالی بستگی دارد. قطعاً هیچ کس از تیم تراکتورسازی عنوان پنجم تا دهمی نمی خواهد به همین خاطر باید شرایط مالی را بررسی کرد. اگر قرار باشد قلعه نویی بماند، به او می گوییم فلان مقدار بودجه داریم و پیش بینی شما برای کار با تراکتورسازی با این بودجه چیست. به هر حال سرمربی که کنار تیم بوده در اولویت است به خصوص اینکه نتایج قلعه نویی تقریباً معقول بوده است. ایشان هم جزء گزینه های ماست ولی باید دید بعد از تعیین بودجه می تواند خواسته ها را برآورده کند یا خیر.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------