آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

نوازی: هواداران استقلال در جنوب ما را تنها نگذارند / فرصتی برای جبران اشتباه نداریم



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,نوازی

مربی تیم فوتبال استقلال از هواداران این تیم درخواست کرد که در فینال جام حذفی آبی‌پوشان را در خرمشهر تنها نگذارند.

به گزارش تسنیم، محمد نوازی در مورد شرایط استقلال در آستانه فینال جام حذفی اظهار داشت: «از لحاظ روحی و فنی شرایط خوبی داریم. در بازی فردا خسرو حیدری و سجاد شهباززاده را در اختیار نداریم، ولی امیدوارم دیگر بازیکنان با انگیزه بالای خود بهترین بازی را انجام دهند و در نهایت باعث قهرمانی استقلال شوند.»
 
وی در واکنش به اینکه برخی معتقدند ذوب‌آهن خسته و بی‌روحیه است، گفت: «ذوب‌آهن یکی از خطرناک‌ترین تیم‌های ایران است و ما هیچ توجهی به خستگی و شکست آنها مقابل العین نداریم. مطمئنم بازی سختی خواهیم داشت و باید بسیار باهوش و حرفه‌ای فوتبال بازی کنیم. در جام حذفی آن هم در دیدار فینال فرصتی برای جبران اشتباه نداریم و باید بدون اشتباه بازی کنیم.»

مربی تیم فوتبال استقلال در خاتمه تصریح کرد: «هواداران استقلال در جنوب ایران زیاد هستند و امیدوارم آنها ما را در این بازی حساس حمایت کنند و به ورزشگاه بیایند. امسال در لیگ برتر نتوانستیم قهرمان شویم، ولی امیدوارم در جام حذفی قهرمان شویم و یک جام به هواداران هدیه کنیم.»

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------