بهروان: نمی توانیم تاریخ فینال راتغییردهیم / ازتصمیم کی روش خبر نداشتیم



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,بهروان

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: مسئولان تیم ملی نگفته بودند که از استقلال و ذوب آهن بازیکن دعوت نمی کنند.

غلامرضا بهروان در گفت و گو با کاپ، درباره دعوت نشدن ملی پوشان استقلال و ذوب آهن و سخت گیریهایی که پیش از برگزاری فینال جام حذفی در این مورد صورت می گرفت که مسابقه حتما روز نهم برگزار شود اظهار داشت: اینکه بازیکنان استقلال یا ذوب آهن به تیم ملی دعوت شوند یا نه در حیطه کاری کی روش است. وی افزود: ما از این موضوع اطلاع نداشتیم و اگر اصراری به برگزاری بازی در تاریخ نهم خرداد بود به دلیل جلساتی که با مسئولان تیم ملی داشتیم صورت گرفت. با این همه ما هم دیشب از این موضوع مطلع شدیم و دیگر کاری نمی توان انجام داد چون همه چیز برای برگزاری مسابقه در تاریخ مقرر آماده است از سوی دیگر باید فضای آرامی را برای تیم ملی فراهم کنیم تا مشکلی از هیچ نظر برای این تیم رخ ندهد.

بهروان درباره اینکه گفته می شود ورزشگاه نفت و گاز اروند ورزشگاه اختصاصی تیم صنعت نفت خواهد بود بیان داشت: ما قبل از هر چیز باید شرایط ورزشگاه صنعت نفت را بررسی کنیم تا با نگاه کارشناسی درباره شرایط آن تصمیم گیری شود. اگر شرایط برای برگزاری بازی در آبادان مهیا نبود با توجه به فاصله چند دقیقه ای خرمشهر تا آبادان می توان چنین تصمیمی گرفت.

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ درباره حذف نمایندگان کشورمان در رقابتهای آسیایی خاطر نشان کرد: این باعث تاسف ماست که هیچ نماینده ای در دوره یک چهارم نهایی نداریم. تاکنون سه نماینده از ایران مشخص شده اند که فصل بعد به آسیا بروند و نماینده چهارم ما فردا مشخص خواهد شد. این چهار باشگاه با علم به اینکه نماینده ایران در قاره هستند و بازیهای فشرده تری را پیش رو دارند باید از حالا به فکر تجهیز تیمهایشان از نظر فنی و جسمی باشند تا در کوران مسابقات اسیر فشردگی رقابتها نشوند. وی ادامه داد: فوتبال باشگاه های ما نیاز دارد تا با نگاهی نو و حرفه ای حرکت کند. نحوه برنامه ریزی و تمرینات تیمها نقش جدی در عملکرد آنها در طول فصل و به ویژه مسابقات آسیایی خواهد داشت.

بهروان در پایان در این باره که عنوان شده بود از مدیرعامل باشگاه ذوب آهن ناراحت است که گفته سازمان لیگ نیاز به فکر نو دارد توضیح داد: من آذری را دوست دارم هم خودش و هم خانواده اش. امیدوارم باشگاه ذوب آهن با مدیریت آذری همواره در مسیر پیشرفت و موفقیت باشد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------