آخرین اخبار ورزشی

استایل جدیدکریستیانو رونالدو ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

رونالدو ریش گذاشت ؛ چهره ابرستاره فوتبال جذاب‌تر شد | تصاویر

بعد از اینکه لیونل مسی استایل ظاهری خود را عوض کرد و ریش گذاشت، بسیاری از کاربران به این فکر فرو رفتند که اگر رقیب دیرینه او…

آقای کی‌روش، بلاژ با دعوا جام جهانی را داد!



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,کیروش

به نظر می رسد کی روش نسبت به برخی از اتفاقات در فوتبال ایران بد بین شده است و این بدبینی ملاک قضاوت قرار می گیرد که شاید درست هم نباشد.

به گزارش ورزش سه، نمی خواهیم در مقام دفاع از مدیر مجموعه ورزشی برآئیم و اذعان کنیم همه گفته های کی روش در مورد اینکه اجازه تمرین در زمین آزادی به آنها داده نشد درست نبوده است اما در همه جای دنیا بعد از اینکه بازی های لیگ تمام می شود باشگاه ها و مالکان استادیوم ها کار ترمیم چمن را آغاز می کنند تا استادیوم برای شروع فصل بعد آماده شود و استادیوم آزادی هم از این قاعده مستثنی نیست.

هم چنین که چند روز پیش در اخبار شندید استادیوم یادگارم امام «ره» تبریز هم در دست اقدامات ترمیمی قرار گرفته و شاید این استادیوم در هفته های ابتدایی لیگ برتر نتواند میزبان بازی های تیم های تبریزی باشد. اخبار ترمیم چمن استادیوم آلکمار تیمی که علیرضا جهانبخش هم در آن بازی می کند به تازگی مخابره شده است و بی شک اگر بخواهیم سرچ کنیم عکس های زیادی از ترمیم چمن استادیوم های مختلف در سراسر جهان خواهیم دید.

حق تیم ملی تمرین کردن در یک زمین خوب است و ما هم به خوبی کی روش می دانیم زمین پژوهشگاه صنعت نفت یک زمین استاندارد برای تمرین کردن نیست اما با این حال تاختن کی روش دردی را دوا نمی کند و تنها موجب برهم زدن اعصاب خویش و ایجاد تنش های جدید در فوتبال کشور خواهد شد و به میزانی که کی روش برای دعوا وقت بگذارد به همان اندازه از تیم ملی غافل خواهد شد!

شاید هم نیاز باشد کی روش عینک بدبینی را از روی چشم بردارد به خصوص که با این همه ناز و عشوه آنقدر طرفدار دارد که هیچ کس حاضر به از دست دادن وی نیست.

زمین شماره دو کمپ تیم های ملی خراب شده و در آستانه تبدیل شدن به دو زمین تمرین با کیفیت استادیوم آزادی است و قرار است بلافاصله زمین شماره یک کمپ تیم های ملی هم خراب شود و تبدیل به دو زمین تمرین دیگر شود! هر چند دیر اما این ها اقدامات خوبی است و برای رسیدن به پایان مسیر شاید لازم باشد کی روش کمی دست از انتقاد بردارد و سیاست تشویق را در پیش بگیرد. به خصوص که او پنج سال با  امکاناتی ساخته که همین بوده اما مهدی تاج در تلاش است حداقل ها را به حداکثرها افزایش دهد.

جبهه گیری کی روش علیه مدیر مجموعه ورزشی اگر با مقابله با مثل همراه باشد هم کی روش ضرر می کند و هم تیم ملی در حالی که لازمه موفقیت در فوتبال ملی تعامل است و کی روش شک نکند با دعوا چیزی را به دست نخواهد آورد همان طور که بلاژ با دعوا جام جهانی را از دست داد و هواخواهی کی روش در فوتبال ایران به خاطر کارنامه و تلاش اوست نه دعواهایی که براه می اندازد.


دعواهایی که امروز لوث و شاید هم بی اثر شده باشد.

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------