چرا استقلالی‌ها نمی‌توانند مظلومی را اخراج کنند؟ / پای یک میلیارد پول وسط است



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,استقلال

پرویز مظلومی و دوباره اصرار برای ماندن در استقلال. او پنجشنبه شب و در گفت‌وگویی اعلام کرد که می‌خواهد استقلال را برای فصل بعد قوی ببندد.

سرمربی استقلال هر بار مصاحبه کرده گفته به تعهداتی که در این تیم داده عمل کرده است و البته از خودش خیلی راضی است. او می‌گوید: «از همان روز اول هم قرار بر این بود تا با استقلال سهمیه آسیا را بگیرم. من به قولی که داده‌ام عمل کرده‌ام و حالا هم مشکلی برای ماندن در استقلال ندارم.»

مظلومی مدام این جمله را تکرار می‌کند. او با علم به این‌که پس از فینال جام حذفی احتمالا جای خودش را به منصوریان خواهد داد، هر بار که در شرایط مصاحبه قرار می‌گیرد از ماندن در استقلال و بستن تیمی قوی برای لیگ برتر شانزدهم می‌گوید.

اما چرا مظلومی این‌قدر با اطمینان از ماندن در استقلال حرف می‌زند و حتی برنامه‌اش برای فصل بعد را هم داده است؟

روزی که پرویز مظلومی سرمربی استقلال شد با آبی‌ها قراردادی دو ساله امضا کرد. رقم قرارداد او برای سال اول 750 میلیون تومان بود و بر اساس توافقات انجام شده در سال دوم این قرارداد افزایش 20 درصدی خواهد داشت. حالا سال دوم است و پرویز هنوز با استقلال قرارداد دارد.

افزایش 20 درصدی رقم قرارداد یعنی مبلغی در حدود 900 میلیون تومان!

مبلغی که باعث شده تا مظلومی با اتکا بر آن، روی استقلالی‌ها فشار بیاورد. آبی‌ها اگر بخواهند مظلومی را اخراج کنند، باید عین این رقم را به حساب او واریز کنند. به همین دلیل هم این روزها به دنبال راهکاری می‌گردند تا با به وجود آوردن شرایطی ویژه، برای جدایی با او به توافق برسند. البته آن‌طور که مظلومی صحبت می‌کند به نظر خیال جدا شدن از این تیم را ندارد!

شرایط، شرایط مناسبی برای استقلالی‌ها نیست. آنها با علیرضا منصوریان و اسکوچیچ هم مذاکره کرده‌اند و اصلا بعید نیست که یکی از آنها روی نیمکت این تیم بنشیند. اما مظلومی چه؟ احتمال زیادی وجود دارد که رقم سنگین قرارداد او برای آنها به مشکل بزرگی تبدیل شود؛ مشکلی که بدهی‌هایی روی بدهی‌های قبلی این باشگاه پرطرفدار اضافه کند.

 

اخبار ورزشی - جام جم

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------