کابوسی که تماشای بازی های والیبال برای استقلال و پرسپولیس می سازد



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,والیبال

تغییرات اساسی در تلویزیون به کابوسی برای مدیران استقلال و پرسپولیس تبدیل شده است.

به گزارش خبرآنلاین؛ تغییرات در راس صدا و سیما که اولین اثرش در ورزش را در رقابت های والیبال نشان داد ، کابوسی شده برای مدیران استقلال و پرسپولیس.

 

مدیریت پیشین تلویزیون که با اصرار اصغر پور محمدی پذیرفته بود در ازای مبلغ ناچیز 50 میلیون تومانی ، تبلیغات سامانه پیامکی معروف این روزها را پخش کند و میرحسینی مدیر شبکه 3 این اتفاق را تائید کرده بود ، با تغییرات در سیما ، در همان اولین گام ، این قرارداد هوا شده است و دیگر این سامانه در بازی های والیبال پخش نمی شود و البته در بازی لیگ قهرمانان اروپا هم در تلویزیون دیده نشد . حالا فینال جام حذفی مشخص می کند آیا این سامانه پیامکی کنار فوتبال در تلویزیون می آید یا اینکه به کلی تلویزیونی ها درهای شان را روی این گروه درآمدساز که انتقادهای زیادی هم از شیوه کارشان وجود دارد و مدام همه می پرسند این طرح چقدر پول ساخته است ، بسته اند.

 

سامانه ای که یک طرفش همین اسپانسرهای روی پیراهن تیم ملی والیبال یعنی همراه اول و بانک دی هستند و اصلا آنها قرارداد جدید مالی فدراسیون والیبال با بانک دی را برای این تیم بستند و این بانک خصوصی را در این موفقیت دوباره والیبال سهیم کرده اند. گروهی که در شرایط امروز تلویزیون ، اگر اجازه تبلیغ پیدا نکنند شکی بزرگ را به اسقلال و پرسپلیس تحمیل می کنند که این فصل فقط با پول این پیامک ها تامین کرده اند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------