ناراحتی رحمتی از وضعیت ورزشگاه فینال حذفی (+تصاویر)



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,رحمتی

کاپیتان تیم فوتبال استقلال تهران در آخرین تمرین پیش از دیدار فینال جام حذفی به انتقاد از وضعیت ورزشگاه محل این مسابقه پرداخت.

به گزارش ورزش سه، تمرین امشب استقلال تهران از ساعت 20:30 امشب در ورزشگاه نفت و گاز خرمشهر محل برگزاری فینال جام حذفی برگزار شد.

سید مهدی رحمتی دروازه‌بان استقلال زمانی که برای تمرین وارد زمین شد به انتقاد از وضعیت نور این استادیوم که قرار است فردا افتتاح شود پرداخت و گفت: با نوری که این ورزشگاه دارد اصلا نمی‌شود توپ را دید؛ چه کسی گفته در این ورزشگاه بازی برگزار کنید؟

 

اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,رحمتی

 

او از عدم نصب تورهای دروازه‌ها نیز گلایه‌مند بود و اعتقاد داشت با توجه به اینکه فردا شب قرار است فینال جام حذفی برگزار شود باید این کار انجام می‌شود و این مسئله را بارها به حسین ترابپور مربی دروازه‌بان‌های استقلال گوشزد می‌کرد.

 

اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,رحمتی

 

اما ناراحتی‌های رحمتی فقط به نور و تور ختم نشد و کاپیتان استقلال از وضعیت چمن ورزشگاه نیز ایراد گرفت و گفت: با این وضعیت چمن ممکن است بازیکنان مصدوم شوند. من نمی‌دانم چه کسی تایید کرده که بازی در این ورزشگاه برگزار شود!

 

اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,رحمتی

 

بعد از گلایه‌های رحمتی حسین ترابپور از او خواست هرچه زودتر تمرینات را آغاز کند اما او همچنان به کادر فنی می‌گفت آنها باید به بازی در این ورزشگاه اعتراض می‌کردند.
 

اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,رحمتی

 

اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,رحمتی

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------