مظلومی: به جای ما ذوب آهن طلبکار است



اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبار جدید

 سرمربی تیم استقلال اعتقاد دارد تیمش امروز بازی دشواری مقابل ذوب آهن خواهد داشت.

 به گزارش ورزش سه، پرویز مظلومی در نشست خبری قبل از دیدار با استقلال در فینال حذفی اظهار داشت: جا دارد از شهدای بزرگوار استان خوزستان یاد کنیم. به احترام این عزیزان بازی فینال در خرمشهر برگزار می شود. به سهم خودم پیروزی تیم ملی والیبال مقابل کانادا را تبریک می گویم. ما مجبور شدیم بعد از 16 روز تعطیلی بازی کنیم. لیگ تمام شده و همه به تعطیلات رفتند اما رقیب ما درگیر مسابقات بوده و باید 16 تیم روز بیکار بنشینیم. جالب اینکه آنها طلبکار شدند. همه تیم ها مشغول یارگیری هستند اما ما بازی داریم. تیم ما از شرایط مسابقه خارج شده و اگر کسی قرار است معترض باشد، ما هستیم.

وی ادامه داد: به نظر سازمان لیگ احترام می گذاریم. به کمک هواداران سعی داریم بازی را ببریم و قهرمان شویم. بازی بسیار سختی است. ذوب آهن کادرفنی و بازیکنان خوبی دارد. تیم ما برای بازی مهم امروز آماده است. هرچند جمع کردن تیم بسیار سخت بود. به جز خسرو و سجاد مصدومان دیگر رسیدند. از نوروزی تشکر می کنم.

سرمربی استقلال در بخش دیگری از صحبت هایش تاکید کرد: شرایط برای ما عادلانه نیست.ما دوست داشتیم همه بازیکنان ذوب آهن بیایند. این حرف ها بهانه جویی است. عادت کردیم فرار روبه جلو کنیم. حرف هایی که دوستان می زنند، درست نیست. ناعادلانه برای ما است که 16 روز هیچ بازی انجام ندادیم.

مظلومی در پایان افزود: اگر سوم خرداد بازی می کردیم، برایمان بهتر بود. زمان کمتری استراحت می کردیم و از دوران مسابقات خارج نمی شدیم. البته خداراشکر ذوب آهن به دور بعد صعود کرد. جام حذفی باید قبل از پایان لیگ تمام شود. وقتی فاصله بیفتد، باعث بی انگیزگی بازیکنان می شود. دست ما بسته است. یک بازیکن اعلام می شود که می خواهد به استقلال بیاید، باید با بازیکن هم پستی اش صحبت  کنیم تا از نظر روحی آماده اش کنیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------