برانکو:سید جلال قبول ،باقی بازیکنان را از لیست من بخرید!



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,منصوریان

سید جلال حسینی که گفته می شد با منصوریان به استقلال می رود ، دوباره در آستانه پرسپولیسی شدن است.

به گزار خبرگزاری خبرآنلاین؛ سید جلال حسینی مذاکراتش با طاهری و دیگر مدیران پرسپولیس به نتیجه رسیده . او که فصل قبل هم می خواست پرسپولیسی باشد اما برانکو زیر بار نرفت ، بعد از فصلی موفق در نفت و درحالی که منصوریان فکر می کرد می تواند به پشتوانه آن یکسال قانعش کند به استقلال بیاید ، تصمیم دارد پرسپولیسی باقی بماند.

جلال اساسا آدمی نیست که بتواند برچسب خیانت فوتبالی را روی سکوها تحمل کند و به قول علی نظری جویباری ، از 18 سالگی هم با استقلال مذاکره کرده تا قرارداد جدیدش را بالاتر ببندد ، این بار هم تصمیم گرفته به تیمی برود که سرمربی اش هنوز معلوم نیست او را بخواهد ولی با رفتنش ، چنانچه بازی کند ، هم محبوب سکوهاست و خیلی ها اعتقاد دارند او اگر سال قبل می آمد الان قهرمان پرسپولیس بود و هم اینکه البته با توجه به تغییراتی که این فصل با رفتن نورمحمدی و احتمالا بنگر ایجاد می شود ، جلال از راه می رسد و بازوبند کاپیتانی را هم به بازو می بندد.

این فصل  در نبود برانکو ، باشگاه مثل سال قبل چند بازیکن را دارد جذب می کند که در لیست مربی کروات نبودند. اتفاقی که می تواند جنجال بسازد اما روزنامه خبرورزشی در شماره دوشنبه خود به نقل از برانکو نوشته؛ مرد پرتغالی با حضور سید جلال در تیم موافقت کرده اما به طاهری پیغام داده سایر خریدهای شان از لیست اصلی اش باشد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------