یحیی،منصوریان یا اسکوچیچ پشت فرمان تراکتور



اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبار جدید

با شرایط پیش آمده در باشگاه محبوب دیار آذربایجان بعید به نظر می رسد شاهد ادامه همکاری مدیرعامل و سرمربی این تیم در لیگ شانزدهم بود.

به گزارش ورزش سه، امیر قلعه نویی در دومین تجربه حضور در تبریز و هدایت تراکتورسازی بعد از پشت سر گذاشتن بحران ها و انتقادات ابتدایی توانست به اوضاع و احوال ناخوش تیم سرو سامان داده و برای اولین بار در آسیا تراکتوری ها را در صدر جدول مرحله گروهی به پلی آف برساند. در لیگ برتر هم این تیم توانست جایگاه چهارم را به خود اختصاص داده و امیدوار به کسب سهمیه آسیایی باشد گرچه شکست استقلال در فینال حذفی تمام آرزوهای آنها را برباد داد.

با وجود این عملکرد و در شرایطی که پیش بینی می شد با حمایت همه جانبه هیات مدیره باشگاه قرارداد امیر قلعه نویی برای یک فصل دیگر تمدید شود اما علنی شدن اختلافات این مربی با عباسی مدیرعامل باشگاه موضوع ادامه همکاری آنها را با تردیدهای زیادی روبرو و در نهایت مشخص شد این دو نفر نمی توانند با هم همکاری کنند تا جدایی قلعه نویی از تراکتورسازی قطعی شود.


با این اتفاق و صحبت هایی که مدیرعامل تراکتورسازی مبنی بر تجربه فضای جدید در این تیم در اولویت است گمانه زنی ها برای انتخاب سرمربی جدید آغاز شد تا جایی که شنیده شد باشگاه چند نام بزرگ را در صدر فهرست مربیان مدنظرش قرار داده تا یکی از آنها را پشت فرمان تراکتوربنشاند. یحیی گل محمدی گزینه اول این باشگاه است، مردی که دو سال متوالی ذوب آهن را قهرمان حذفی کرد.

بعد از یحیی، تبریزی ها نیم نگاهی نیز به علیرضا منصوریان دارند کسی که اگر به استقلال نرود تا جانشین مظلومی شود می تواند گزینه خوبی برای تراکتورسازان باشد. بعد از این دو مربی جوان و داخلی دراگان اسکوچیچ کروات هم جدی ترین گزینه خارجی تبریزی هاست تا بلکه با ورودش بتواند فضای جدید بر تیم حاکم کند.

با این شرایط و همچنین ادعایی که مدیران باشگاه تراکتورسازی در خصوص معرفی مربی جدید تا اوایل هفته آینده مطرح کردند باید منتظر ماند و دید آیا از بین گزینه ها و همچنین امیر قلعه نویی که برخلاف زمان ورودش به تبریز این بار موافقان زیادی برای ماندن دارد کدام مربی هدایت تراکتور را در لیگ شانزدهم در دست خواهد داشت.البته هیچ بعید نیست زور اعضای هیات مدیره به مدیرعامل بچربد و امیر قلعه نویی همچنان سکاندار تراکتوری ها باقی بماند.

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------