آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

آخرین اخبار داغ و موثق نقل و انتقالاتی استقلال / 3 بازیکن در آستانه جدایی و مذاکره با 3 صید طلایی



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,استقلال

هر نتیجه دیگری هم در فینال حذفی که دیشب در خرمشهر برگزار شد، رقم می‌خورد استقلال از صبح امروز در کانون اخبار و شایعات پرشمار نقل و انتقالاتی قرار می‌گرفت.

به گزارش خبر ورزشی، از مدت‌ها قبل اين باشگاه در صدر اخبار قرار داشت به خصوص بعد از اينكه عنوان قهرماني را از دست داد و فصل را با نشستن در جايگاه سوم جدول رده‌بندي به پايان برد. انتقادات از تفكرات حاكم بر تيم و همچنين نمايشي كه تعدادي از بازيكنان به خصوص در هفته پاياني ارائه دادند كار را به جايي رساند كه بسياري آلترناتيوهاي موجود براي كادر فني را نيز معرفي كردند و كار مظلومي را تمام‌شده قلمداد كردند. در ‌گير و دار ماندن و رفتن سرمربي استقلال الان نگراني بزرگ طرفداران به نقل و انتقالات بازيكنان برمي‌گردد چون شرايط اين تيم نه در بازار رو به راه است نه در بين قراردادهاي به ثبت رسيده در سازمان ليگ برتر.

6 بازيكن آزاد شدند
با نگاهي به ليست نفرات استقلال در سايت سازمان ليگ برتر 6 بازيكن سرشناس تيم قراردادشان به پايان رسيده و از امروز بازيكن آزاد قلمداد مي‌شوند. نفراتي مثل حنيف عمران‌زاده، هراير مكويان، اميد ابراهيمي، آرش برهاني، ميلاد فخرالديني و عادل شيحي با اتمام قراردادشان از امروز بازيكن استقلال قلمداد نمي‌شوند. نكته جالب‌تر اينكه 80 درصد اين ليست در صورت ابقاي كادر فني براي فصل آتي مد نظر قرار ندارند و بايد دنبال تيم جديد باشند چون نه قرارداد دارند و نه از نظر فني توانسته‌اند انتظارات كادر فني را برآورده كنند به خصوص در ساختار تدافعي كه مشكلات زيادي براي استقلال رقم خورد. تنها بازيكني كه باشگاه خيلي تلاش داشت تا قراردادش را تمديد كرد و به هدفش نرسيد اميد ابراهيمي تنها ملي‌پوش استقلالي‌ها بود كه براي كسب درآمد بيشتر قطعاً راهي آن سوي آب‌هاي خليج فارس خواهد شد.
 
آرش آقاي گل در دوراهي خداحافظي يا كوچ
بعد از نزديك به يك دهه پوشيدن پيراهن استقلال و ثبت آمارهاي گلزني تكرارنشدني حالا آرش برهاني با اتمام قراردادش اولين بازيكني خواهد بود كه در ليست خروجي قرار مي‌گيرد. نيمكت‌نشيني و سكونشيني‌هاي مداوم و عدم رضايت كادر فني از اين بازيكن او را در صدر فهرست خروجي‌ها قرار داد تا شايعه خداحافظي برهاني از دنياي فوتبال رقم بخورد گرچه نزديكان به اين بازيكن مدعي شدند آرش در دوراهي خداحافظي يا كوچ به تيم ديگري قرار دارد از جمله مس كرمان در زادگاهش. آرش كه ديروز براي آخرين بار در ليست 18 نفره استقلال قرار گرفت انصافاً در دو فصل گذشته كارايي گذشته را نداشت و هر مربي ديگري هم بود نام او را از ليست نفراتش خارج مي‌كرد.
 
3 نفر ديگر روي لبه پرتگاه
جدا از بازيكناني كه قراردادشان با باشگاه به پايان رسيده و بايد از استقلال بروند چند بازيكن ديگر هم هستند كه روي لبه پرتگاه قرار دارند چون در آناليزهاي كميته فني باشگاه بدترين و ضعيف‌ترين نمايش‌هاي ممكن را از خود به ثبت رساندند. مهدي مؤمني خريد نيم‌فصل آبي‌ها همچون دوران حضورش در نفت تهران در استقلال هم نتوانست به دوران آمادگي‌‌اش بازگردد و بازي‌هاي خوبش در فصل قبل با پيراهن استقلال خوزستان را تكرار كند. خريدي كه تنها هزينه روي دست باشگاه گذاشت و... يعقوب كريمي هم ديگر بازيكن استقلال است كه گفته مي‌شود باشگاه تمايل چنداني به حفظش ندارد چون اين استعداد جوان هم در ادامه روزهاي افول خود امسال هم يا مصدوم بود يا محروم! پروپييچ آخرين بازيكني است كه روي لبه پرتگاه قرار دارد، آقاي گل فصل گذشته آلباني كه با سر و صداي زيادي به استقلال پيوست و اعتراضات زيادي را رقم زد كمتر در برنامه‌هاي مظلومي جاي گرفت و تنها در چند بازي فرصت حضور در ميدان را پيدا كرد تا نامش در بين نفراتي قرار بگيرد كه بايد استقلال را ترك كنند.
 
2 كانديدا براي ذخيره رحمتي
شايد در نگاه نخست بسياري جايگاه وحيد طالب‌لو در استقلال را تضمين‌شده بدانند اما اين گلر پا به سن گذاشته هم ممكن است نامش در ليست خروجي‌ها قرار بگيرد چون الان براي نشستن روي نيمكت به عنوان ذخيره رحمتي يك رقيب جدي و جوان دارد به نام حسين حسيني كه با طي كردن خدمت مقدس سربازي براي پشت ‌سر گذاشتن آخرين سال قراردادش بايد به استقلال بازگردد. حسين كه با استقلال قراردادي 3 ساله داشت دو فصل قبل براي خدمت سربازي راهي انزلي شد و حالا بايد براي طي كردن آخرين سال قرارداد به استقلال بازگشته و دوباره رقيب رحمتي باشد كه با بازگشت او عرصه بر وحيد طالب‌لو تنگ‌تر از قبل خواهد شد.

خريدهاي احتمالي در تابستان
هنوز كسي از روند مذاكرات و رايزني‌هاي باشگاه استقلال در بازار اطلاع دقيقي ندارد چون ابهامات زيادي در خصوص ماندن يا رفتن مظلومي، آمدن سرمربي جديد، تغييرات گسترده در مديريت كلان باشگاه و... وجود دارد اما با اين حال چند بازيكن هستند كه دست و پا شكسته با استقلال گفت‌وگو داشتند از جمله وريا غفوري، محمدرضا خلعتبري، بختيار رحماني، فرشيد باقري و... كه هر روز شايعات پيرامون آبي‌پوش شدن آنها داغ‌تر از قبل مي‌شود. آنچه محرز است اينكه تابستان داغي در انتظار استقلالي‌ها است و آنها بايد خود را براي شنيدن اخبار غيرمنتظره آماده كنند چه در بحث مديريتي باشگاه، كادر فني و كادر بازيكنان تا بلكه سال آينده شانس قهرماني ليگ برتر را داشته باشند.
 

*نكته: فرشيد باقري با استقلال توافق كرده است.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------