سانسوری که برای مسئولان تلویزیون دردسرساز شد؛ تا 6 صبح فحش خوردیم



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,ذکایی

تهیه کننده برنامه گزارش ورزشی از اتفاقات و حواشی بعد از فینال لیگ قهرمانان ناراحت و عصبانی است!

به گزارش ایلنا، نحوه پخش پنالتی پایانی رونالدو در بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا یعنی حساس‌ترین صحنه بازی فینال حسابی باعث ناراحتی و عصبانیت بینندگان این بازی شد.

بعد از پایان بازی، موجی از اعتراض علیه صدا و سیما و این حرکت غیرحرفه‌ای‌شان به راه افتاد؛ موجی که حسین ذکایی، تهیه‌کننده برنامه گزارش ورزشی و رییس شورای هماهنگی ورزش صدا و سیما را حسابی ناراحت کرده است.

او در مورد اتفاقاتی که در بازی رئال مادرید و اتلتیکو رخ داد، گفت: «این مساله که در حین برگزاری یک بازی چه صحنه‌هایی اجازه پخش دارند و چه صحنه‌هایی قابل پخش نیست اصلا در حوزه اختیارات ما قرار ندارد. این مسائل کاملا از حیطه اختیارات تهیه‌کننده خارج است و بازبین مسابقه است که این مسائل را تعیین می‌کند. حتی در مورد بازی فینال لیگ‌ قهرمانان باید بگویم که در حین بازی تهیه کننده و بازبین در یک اتاق نبودند و هر فردی در اتاقی جداگانه کار خودش را انجام می‌داد و تهیه‌کننده حتی از این که چه صحنه‌هایی سانسور شده اطلاعی نداشته است.»

ذکایی از فحاشی‌هایی که به زعم خودش بدون دلیل نسبت به او و عوامل پخش برنامه انجام شده ناراحت و عصبانی است: «این همه برای برگزاری بازی زحمت کشیدیم و تمام تلاش خودمان را انجام دادیم که بازی و حواشی قبل و بعدش تا حد امکان به بهترین شکل ممکن پخش شود اما به جای خسته نباشید تا ساعت 6 صبح فحش می‌خوردیم و کامنت‌های فحاشی را پاک می‌کردیم. واقعا بعد از این اتفاقات خستگی در تنمان ماند؛ آن هم به خاطر مساله‌ای که نه ما مقصرش بودیم و نه دخالتی در آن داشتیم.»

گفتنی یکشنبه شب هم نیمه دوم فینال جام حذفی با یک دقیقه تاخیر پخش شد که موجب شد انتقادهای تازه‌ای از تلویزیون در فضای مجازی شکل بگیرد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------