خداحافظی فوتبال ایران با سقف قرارداد!



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,عابدینی

در فصل آتی لیگ برتر قانونی به نام سقف قرارداد برای بازیکن و باشگاه ها وجود نخواهد داشت اما اعضای هیئت رئیسه سازمان لیگ برتر به دنبال تعریف مکانیزمی هستند که باشگاه ها به اندازه توان هزینه کنند.

به گزارش ورزش سه، امیر عابدینی عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ برتر این خبر را تایید کرد و گفت: باید به سمت و سویی رویم که باشگاه ها به اندازه توان قرارداد امضاء کنند. هر چند که همه توان نباید صرف پرداخت دستمزدها شود و بخشی از آن باید به فوتبال پایه و تجهیز امکانات نرم افزاری و سخت افزاری اختصاص یابد. اینکه باشگاه قرارداد امضاء می کند و بعد آن را پرداخت نمی کند و دوباره این رفتار را در فصل بعد تکرار می کند اصلا کار خوبی نیست و باید در نشست های پیش رو مکانیزمی تعریف کنیم که سلامت مالی به باشگاه ها برگردد و باشگاه ها مبتنی بر واقعیت ها قرارداد امضاء کنند و از همه مهمتر به قرارداد خود پایبند باشند.

بعد از اجرای سقف قرارداد برای بازیکن که شکست خورد و سببب افزایش چندباره دستمزد بازیکنان شد سقف قرارداد برای باشگاه لحاظ شد و قرار شده بود باشگاه های حاضر در لیگ برتر 15 میلیارد تومان و باشگاه های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا 18 میلیارد تومان هزیه کنند. هر چند به نظر می رسد این قانون هم هیچ گاه تمام و کمال و بصورت جدی اجراء نشد و بودند باشگاه هایی که از سقف قرارداد جلو زدند!

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------