حسن روشن: مدیران باشگاه استقلال بی‌عرضه هستند



اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبار جدید

پیشکسوت استقلال تهران گفت: این از بی‌عرضگی مدیران استقلال است که افرادی مثل نظری جویباری را در باشگاه همه کاره کرده‌اند.

حسن روشن در گفت‌وگو با آنا،در مورد حضور احتمالی علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی استقلال گفت: «منصوریان یکی از مربیان جوان و آینده‌دار فوتبال ایران است که در نفت نتایج خوبی را کسب کرد اما منصوریان باید بداند که شرایط استقلال با نفت فرق می‌کند. نفت یک تیم کوچکی بود که چندان حاشیه‌ای نداشته است اما در استقلال کوچکترین اتفاق، همراه با حاشیه است.»

وی ادامه داد: «مشکل دیگری که در استقلال وجود دارد مسائل مالی است. در استقلال پول نیست و سرمربی تیم بخاطر بدهی باشگاه به بازیکنان به مشکل بزرگی برمی‌خورد. استقلال برای قهرمان شدن باید مبلغی حدود 20 میلیارد تومان هزینه کند اما چنین مبلغی تامین نمی‌شود و منصوریان اگر سرمربی استقلال شد نمی‌تواند روی‌ قول‌های هیات مدیره حساب باز کند.»

روشن در رابطه با صحبت های پرویز مظلومی در برنامه نود مبنی بر وجود مشکلات زیاد در استقلال افزود: «مظلومی یکی از دوستان خوب من است ولی سوالم اینجاست که اگر مظلومی مشکل داشت چرا زودتر این مسائل را مطرح نکرد؟ سال گذشته در جلسه کمیته فنی به آقایان گفتم مربی ایرانی به درد استقلال نمی‌خورد اما آقایان با حرف من مخالفت کردند و نتیجه اش را در این فصل دیدیم. مظلومی باید زودتر از این فکر را می‌کرد که در استقلال مشکلات زیادی دارد و باید خودش این مسائل را کنترل می‌کرد.»

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد صحبت‌های نظری جویباری در مورد بی‌کفایتی مدیران استقلال اظهار داشت: «این از بی‌عرضگی مدیران استقلال است که چنین افرادی را در باشگاه همه‌کاره می‌کنند. چطور تا قبل از اخراج نظری، مدیران استقلال خوب بودند اما زمانی که او را اخراج کردند مدیران استقلال پیر و بی‌کفایت شدند.»

وی در خصوص مشخص شدن تکیلف آکادمی استقلال گفت: «مسئولان باشگاه از من می‌خواهند روی هوا کار آکادمی را شروع کنم اما این مساله امکانپذیر نیست و من هم بی‌خیال آکادمی شدم. الان هم که آقایان مشغول انتخاب سرمربی تیم هستند و آکادمی را فراموش کرده‌اند.»

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------