روایت دردناک پاشازاده از بازی تیمش؛ شب قبل بازی مقابل هتل تیراندازی کردن



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,پاشازادده

سرمربی تیم پارس جنوبی از اتفاقات عجیب و باور نکردنی سفر تیمش به گچساران برای بازی با نفت و گاز این شهر گفت.

به گزارش کاپ، مهدی پاشازاده درباره اتفاقات عجیب بازی تیم های نفت و گاز گچساران و پارس جنوبی و اینکه آیا صحت دارد شب قبل از این مسابقه در نزدیکی هتل تیم پارس، تیراندازی صورت گرفت اظهار داشت:  ما فکر می کردیم بازی حساس باشد ولی نه دیگر تا این قدر. شب قبل از بازی تیراندازی صورت گرفت. چند تیر در سه، چهار متری نگهبان هتل زده شده بود و پلیس هم به آنجا آمد. به نظرم کتمان کردن این قضیه از خود تیراندازی زشت تر است. ما پیش بینی کرده بودیم که این مسابقه حساسیت فراوانی داشته باشد. به همین دلیل به فدراسیون و کمیته انضباطی گفتیم مراقب این بازی باشد. آنها هم ناظر ویژه فرستادند اما نتیجه ای نداشت.

وی در ادامه افزود: شب قبل از مسابقه بازیکنان من از ترس خواب شان نبرد. حتی با یکی از مامورین در آنجا جر و بحثم شد. او می گفت بروید بخوابید اما من در جواب گفتم چگونه بازیکنانم را با این ترس و لرز و با این شرایط به اتاق هایشان بفرستم.

سرمربی پارس جنوبی درباره جو ورزشگاه در روز بازی بیان داشت: اوایل مسابقه فقط تماشاگران به ما بد و بیراه می گفتند. اما بعد از اینکه گل اول را به ثمر رساندیم شروع به سنگ انداختن کردند. بعد از گل دوم شدت پرتاب سنگ ها افزایش پیدا کرد. به طوری که بازیکن من میخواست دروازه تیم حریف را باز کند اما سنگی که از طرف تماشاگران به سمت او پرتاب شد مانع از این اتفاق شد. حتی به خود من هم یک بطری آب یخ زده پرتاب کردند و چند دقیقه ای کاملا گیج بودم. اصولا مربی نیستم که روی نیمکت بنشینم و از لب خط بازی را دنبال می کنم اما اوضاع به گونه ای شد که مجبور شدم روی نیمکت بنشینم.
 
وی همچنین خاطرنشان کرد: هرطور بود به رختکن رفتیم. دیگر شرایط برای ادامه کار مهیا نبود. به ما چند بار گفتند بیایید و سپس دوباره ما را برگرداندند. جلال مرادی از ما خواست به زمین برویم. من به او گفتم خودت دو، سه دقیقه به وسط زمین برو اگر مشکلی نبود ما هم می آییم. او رفت و چند سنگ مهمان شد. باران سنگ به راه افتاده بود. اما هر طور بود ما داخل زمین شدیم و بازی را ادامه دادیم. هنوز چند دقیقه نگذشته بود که شرایط به گونه ای شد که داور مسابقه بازی را نیمه تمام گذاشت.

پاشازاده درباره حضور نیروی انتظامی برای آرام کردن جو ورزشگاه افزود: هم نیروی انتظامی آنجا بود و هم یگان ویژه اما به مامورین یگان ویژه اجازه ورود به ورزشگاه را ندادند. همین مساله کار را سخت کرده بود. مامورین نیروی انتظامی هم فقط نگاه می کردند. ما تا ساعت 9 شب در رختکن حبس بودیم تا اینکه با یکی از اتوبوس های قدیمی نیروی انتظامی به صورت پنهانی از ورزشگاه خارج شدیم. همزمان اتوبوس تیم را هم فرستادیم تا 80 کیلومتر بیرون از شهر منتظرمان باشد. همینطور 4،5 نفر را که کسی آنها را نمی شناخت به هتل فرستادیم تا وسایل مان را جمع کند و بیاورد. با اسکورت پلیس از آنجا بیرون رفتیم و حدود ساعت 2 بامداد بود که به بوشهر رسیدیم. از آنجا هم با پلیس بوشهر بقیه راه را رفتیم.

وی درباره ادامه همکاری اش با پارس جنوبی و هدف گذاری شان برای حضور در لیگ یک گفت: من یک سال دیگر از قراردادم با پارس جنوبی باقی مانده است. از طرفی مانند تیم های خونه به خونه و بادران اهل ریخت و پاش نیستیم و بازیکن لیگ برتری نخواهیم گرفت. با همین بازیکنان جوانم سعی می کنیم بازی های خوب و تماشاگرپسندانه ای را به نمایش بگذاریم و در سال اول حضورمان در بین 10 تیم ابتدایی قرار بگیریم.

پاشازاده درپایان درباره انتخاب علی منصوریان به عنوان سرمربی استقلال گفت: به منصوریان تبریک می گویم. مبارک او باشد. خودم هم گفته بودم که او بهترین گزینه ممکن در حال حاضر است. حقش بود که سرمربی استقلال شود. امیدوارم هم او و هم محمد خرمگاه و علی چینی که قبلا هم تیمی ها و دوستان من بودند در کارشان موفق باشند و دل هواداران را شاد کنند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------