کارلوس هر روز خوش تیپ تر از دیروز (+عکس)



سرمربی پرتغالی این روزها یکی از شادترین افراد تیم ملی محسوب می شود چون هم برنامه هایش مو به مو در حال اجرا شدن است هم حرف هایش به کرسی می نشیند.

به گزارش ورزش سه، کارلوس کی روش که در ماه های گذشته ادامه فعالیتش با تیم ملی به سوژه اصلی محافل خبری تبدیل شده بود حالا نه تنها همچنان بر اساس قراردادی که با فدراسیون فوتبال دارد مرد اول تیم ملی ایران است بلکه برنامه هایش دقیق تر از هر وقت دیگر در حال اجرا شدن است.

پیرمرد پرتغالی که در این مرحله از اردوهای تیم ملی زیر بار برتن کردن البسه اسپانسر جدید ایران نرفت در دو بازی برابر مقدونیه و قرقیزستان با تیپی متفاوت تر از همیشه روی نیمکت و کنار خط طولی ایستاد تا نشان دهد برای خود قواعد خاصی دارد. تیپ های شکیل و جذاب که او را هر روز خوش تیتپ تر از دیروز نشان می داد. کارلوس دیشب مقابل قرقیزها با پیراهنی سفید و کراواتی زردرنگ روی نیمکت ایران نشست و جالب تر این که شباهت پیراهن او با رنگ لباس تیم ملی هم باعث نشد تا داور عمانی به او تذکر بدهد!

به هر ترتیب کی روش این روزها در فدراسیون فوتبال و همچنین وزارت ورزش برش زیادی پیدا کرده و همه دست به دست هم داده اند تا خواسته هایش را در راه رساندن تیم ملی به جام جهانی برآورده کنند .این مربی هم با تغییر نسل ایجاد شده در تیم ملی امیدوار است شاگردان جوانش بتوانند در مرحله مقدماتی از سد رقبای خود عبور کرده و دومین جام جهانی متوالی را تجبه کنند آن هم در سرزمین های شمالی و در روسیه.

 

اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,کیروش

 

اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,کیروش

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------