آیا پرداخت میلیون دلاری برای اولین بار در فوتبال ایران اتفاق می افتد؟



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,دژاگه

پیشنهاد یک میلیون دلاری پرسپولیس به اشکان دژاگه آیا اولین بار است که در فوتبال ایران رخ می دهد؟

به گزارش خبرآنلاین؛ اگر اشکان دژاگه با قرارداد سالانه یک میلیون دلاری به پرسپولیس بیاید ، بی شک گرانقیمت ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر لقب می گیرد اما او تنها کسی نیست که در این سال های بعد از گرانی دلار و افزایش قیمتش به بالای 3 هزار تومان ، چنین قراردادی می بندد. دو فصل قبل یکی از بازیکنان پیکان تهران که بارها گرانترین بازیکن لیگ لقب گرفته بود، قراردادی داشت که با آپشن هایش گفته می شد از مرز 3 میلیارد تومان می گذرد و تمام اعدادش به 3 ختم می شود.

 

قراردادی بی سابقه که البته برای جذب چنین ستاره ای می ارزید. اگرچه همان فصل پیکان به دسته پایین تر رفت و محمد موسوی ستاره تیم والیبال پیکان در مصاحبه ای با مجله قهرمان ، صندوق حمایت از ورزشکاران ، گفته بود اگر خودش بیش از یک میلیارد تومان در والیبال گرفته ، در تیم فوتبال هم بازیکنی بوده که به رغم سقوط تیمش ، مبلغی بیش از 2.5 میلیارد تومان از قراردادش را گرفته است.


این هم تنها نمونه از قراردادهای اینچنینی نیست و آندو تیموریان در دوره مدیریت فتح الله زاده برای یک فصل بیش از 2.7 میلیارد تومان برای استقلال آب خورده بود. او البته بیش از یک میلیارد تومان از این مبلغ را در قالب طلب گذشته و پولس رضایتنامه گرفته بود اما در سالی که فتح الله زاده و رویانیان بسته بودند تا همین طور پشت هم هزینه کنند ، آن قرارداد هم حسابی جنجال به پا کرد و حالا رقم 3.5 میلیارد تومانی اشکان دژاگه اگر اتفاق بیفتد ، خیلی هم عجیب و دور از ذهن نمی شود!

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------