پورحیدری: قرارداد بازیکنان استقلال نجومی نیست



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,پورحیدری

سرپرست فصل گذشته تیم فوتبال استقلال ادعا می کند که منصوریان هنوز لیستی برای بازیکنان خروجی خود تهییه نکرده است.

منصور پورحیدری در این باره به ورزش سه گفت: من چند روزی گرفتار مسائل شخصی بودم و تنها دقایقی فرصت کردم که با منصوریان صحبت کنم. تا جایی که من می دانم منصوریان هنوز تصمیم نهایی در مورد لیست خروجی اش نگرفته است و قرار است امشب یا فردا ما جلسه ای برگزار کنیم و در پایان جلسه من راحت تر می توانم جواب شما را بدهم.

او در مورد این که گفته می شود تعدادی از بازیکنان قدیمی استقلال در لیست خروج منصوریان قرار دارند هم گفت: من چیزی نشنیده ام. به هرحال بازیکنانی که به آخر فوتبالشان رسیده اند طبیعی است که بروند و هرسال هم این اتفاق ها می افتد اما به هرحال به طور قطع منصوریان بازیکنانی که نیاز داشته باشد را نگه می دارد.

سرپرست فصل گذشته استقلال در مورد اینکه وزیر ورزش اعلام کرده است بازیکنان جدید این تیم قراردادهای نجومی امضا کرده اند هم گفت: هرگز چنین چیزی درست نیست. استقلال اصلا از این پول ها ندارد که به بازیکنانش پول های میلیاردی بدهد.

 

پورحیدری در باره اینکه بازیکنان جدید این تیم هنوز پولی بابت پیش قراردادشان دریافت نکرده اند و این مساله ممکن است دردسرساز شود هم گفت: این موضوع مهم نیست و صد در صد باشگاه تا زمان ثبت قراردادشان مبلغ توافق شده را به آنها می دهد. از این بابت نگرانی وجود نخواهد داشت.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------