کریستیانو رونالدو پردرآمدتر از لیونل مسی و لبرون جیمز



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,رونالدو

مهاجم پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید در تازه ترین فهرست اعلام شده از سوی مجله فوربس به عنوان پردرآمدترین ورزشکار سال جهان اعلام شده است.

به گزارش مهر، «کریستیانو رونالدو» در فهرست اعلام شده تا اول ژوئن سال ۲۰۱۶ با درآمد سالیانه ۸۸ میلیون دلار شامل ۵۶ میلیون دلار حقوق و ۳۲ میلیون دلار درآمد از راه تبلیغات در صدر فهرست قرار دارد.

این برای نخستین بار است که از سال ۲۰۰۰ از «فلوید می ودر» - که سال گذشته پس از قهرمانی در رقابتهای بوکس از ورزش قهرمانی کناره گیری کرد - و «تایگر وودز» گلف باز نامی در این فهرست به چشم نمی خورد.

در رده دوم این فهرست «لیونل مسی» با ۸۱/۴ میلیون دلار قرار دارد و «لبرون جیمز» با ۷۷/۲ میلیون دلار - که سال گذشته در رده ششم بود - در جایگاه سوم است. البته درآمد جیمز از راه تبلیغات با ۵۴ میلیون دلار بیشتر از ستاره های فوتبال است اما دستمزد کمتری دریافت کرده است.

بسکتبال در این فهرست دو بازیکن دیگر هم دارد : کوین دورانت با ۵۶/۲ میلیون پوند در جایگاه پنجم و کوبه برایانت با ۵۰ میلیون دلار در جایگاه دهم هستند.

دو تنیسور به نام های روجر فدرر (۶۷/۸ میلیون دلار) و نوواک جوکوویچ (۵۵/۸ میلیون دلار) به ترتیب در جایگاه های چهارم و ششم قرار دارند.

بازیکن فوتبال آمریکایی به نام کام نیوتون (۵۳/۱ میلیون دلار) هفتم است و فیل میکلسون (۵۲/۹ میلیون دلار) و جوردن اسپیث (۵۲/۸ میلیون دلار) در جایگاه های هشتم و نهم قرار دارند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------