کاوه رضایی و سروش رفیعی بمب های بعدی نقل و انتقالات



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,کاوه رضایی

با نزدیک شدن وحید امیری به پرسپولیس ، حالا جدال برای دو بازیکن دیگر در فصل نقل و انتقالات جدی می شود.

به گزارش خبرآنلاین؛وحید امیری تقریبا در یک قدمی پرسپولیس قرار گرفته تا قرمزها بعد از بیرانوند و سید جلال ، سومین خرید کلیدی شان را انجام بدهند. البته آنها تقریبا با شجاع خلیل زاده هم به توافق رسیده اند و اساسا ساختار دفاعی شان را تغییر داده اند. حالا انها برای خط حمله دنبال کاوه رضایی هستند.

 

کاوه که پیشنهادی از قطر دارد اما فعلا خودش را از دسترس دور قرار داده. نمی خواهد دیده شود . او مهمترین فرد لیست نقل و انتقالات تیم هاست. او هم از استقلال پیشنهاد دارد و هم پرسپولیس البته یحیی گل محمدی مربی سابقش به او توصیه کرده بود به پرسپولیس برود و با برانکو کار کند. با این وجود خریدهای جدید دو تیم ، سبب می شود تا شاید احتمال استقلالی شدن کاوه بیشتر شود.

اینکه این فصل لرستانی ها پرسپولیس را انتخاب کرده اند و انتخاب کردها استقلال بوده ، با استقلالی شدن کاوه تکمیل می شود. بعد از او اما ستاره لیگ می شود سروش رفیعی . بازیکنی که فعلا مشکل خدمت دارد و هنوز معلوم نیست کارت پایان خدمتش را سازمان نظام وظیفه چه روزی صادر می کند. اینکه آیا او می تواند در نقل و انتقالات تابستانی ، حضوری پررنگ داشته باشد یا نه. ولی سر او دعوایی بزرگ به پا خواهد شد.

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------