آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

آشنایی با خرید جدید علی منصوریان



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,پور قاز

عزت الله پور قاز که با مسئولان استقلال خوزستان به توافق رسیده بود در اقدامی به سمت استقلالی های تهران تغییر مسیر داد تا فصل بعد را به احتمال فراوان در این تیم پایتخت باشد.

به گزارش ورزش سه، عزت الله پورقاز بازیکن ٢٩ ساله فصل قبل ملوان خیلی دیر فوتبال حرفه ای اش را شروع کرد، او که اهل بندر ترکمن است، با اتکا گرگان فوتبال باشگاهی حرفه ای اش را آغاز کرد و سپس بطور اتفاقی راهی ایرانجوان بوشهر شد.

پس از حضور ایراندوست در ملوان و خواستن بازیکنان شمالی تیم های مختلف در ملوان به این تیم آمد و مدافع وسط قوهای انزلی چی شد. پورقاز دو فصل در ملوان بازی کرد و حتی  توانست نظر کارلوس کی روش راجلب کند و  ملی پوش شود.

پورقاز در بازی تیم ملی با گوام اولین بازیکن تاریخ فوتبال ایران شد که در مسابقات انتخابی جام جهانی هم دفاع بازی کرده باشد و هم به عنوان دروازه بان و توانست چند دقیقه دروازه ایران را بسته نگه دارد.او برای تیم ملی در پست هافبک دفاعی نیز بازی کرده است، در بازی با قرقیزستان علاوه بر هافبک دفاعی ، در نیمه دوم زوج محمد طیبی در دفاع اخر شد تا شاید احساس کنیم این زوج در لیگ شانزدهم بارها در کنار هم بازی خواهند کرد اما سرنوشت جور دیگری نوشته شده بود.

این بازیکن که پیش از سفر تیم ملی به مقدونیه با استقلالی های خوزستان به توافق رسیده بود و همه چیز به بازگشت این بازیکن به ایران و پس از بازی با قرقیزستان موکول شده بود که به یکباره خبر توافقش با دیگر استقلال لیگ، رسید تا به نظر برسد شاگرد منصوریان شود.

منصوریان که شب گذشته کارشناس بازی فرانسه رومانی بود در باره پورقاز صحبت کرد.

سرمربی استقلال در برنامه جام پانزدهم پرده از رازی بزرگ برداشت و ابراز امیدواری کرد که تیمش بتواند مدافع فصل گذشته ملوان را جذب کند.

علیرضا منصوریان در ویژه برنامه جام ملت های اروپا وقتی با سوال جذب عزت الله پورقاز روبرو شد گفت: انشاالله این بازیکن را جذب خواهیم کرد و او پیراهن آبی را بر تن خواهد کرد.


به نظر می رسد با این اوصاف باید پورقاز را استقلالی بدانیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------