آیا استعفای کی‌روش صوری بود!؟



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,کی‌روش

مهدی تاج، در مصاحبه اخیر به نکاتی اشاره کرده است که قابل تامل است.

به گزارش ورزش سه، رئیس فدراسیون فوتبال به این نکته اشاره کرده پیش از نشستن وی روی صندلی ریاست فدراسیون فوتبال حقوق کی روش و کادر فنی تیم ملی 9 ماه عقب افتاده بود و از آنجایی که در قرارداد کی روش قید شده در صورتی که پرداخت حق و حقوق وی 3 ماه به تاخیر بیافتد می تواند یک طرفه قراردادش را فسخ کند، بنابراین کی روش می توانسته تهران را ترک کند و اصلا نیازی به طرح استعفاء نداشت!

شاید کی روش نمی خواسته متهم به ترک تیم ملی به بهانه مسائل مالی شود و دوست داشت در شرایطی تهران را ترک کند که فدراسیون فوتبال با استعفای وی موافقت نماید آنهم به بهانه اینکه نتوانسته امکانات سخت افزاری و نرم افزاری را برای کی روش و تیم ملی فراهم کند.

به هر صورت این نکته جالب است کی روش در حالی استعفاء داد و بر استعفای خود تاکید کرد که بر اساس بندهای تنظیم شده در قرارداد می توانسته تهران را ترک کند. هر چند ماندن وی در تهران نشان می دهد کی روش تیم ملی را دوست دارد و می کوشد برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران برای دومین بار متوالی تیم ملی را به جام جهانی ببرد.

شاید برایتان جالب باشد که کی روش در جلسه اعضای هئیت رئیسه فدراسیون فوتبال خطاب به حاضرین گفته بود: تا کی فقط صعود به جام جهانی؟ تا کی باید فقط به حضور در جام جهانی راضی بود؟ چرا نباید برای صعود به دور دوم جام جهانی برنامه ریزی کرد ...

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------