آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

کدام پشت پرده آقای فخرالدینی؟



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,فخرالدینی

این روزها مد شده هر بازیکنی که از استقلال کنار گذاشته می شود این اتفاق را به یک بازیکن خاص در تیم نسبت داده و دلیل جدایی اش را اتفاقات و دخالت های پشت پرده می داند.


به گزارش ورزش سه، آخرین مورد از این اظهار نظرها را میلاد فخرالدینی داشته جایی که مدعی شد یک بازیکن نقش اصلی را در جدایی او از استقلال ایفا کرده در غیر این صورت باید به حضورش در جمع آبی پوشان ادامه می داد. ادعایی که می تواند بر جنجال های اطراف استقلال در این هفته ها اضافه کند و بار دیگر حاشیه ها به این تیم ضربه بزند.

فخرالدینی به عنوان مدافع راست ثابت استقلال در طول این فصل تنها روی چهار گل تیمش تاثیر گذار بود. یک پاس گل داد، دو پنالتی منجر به گل گرفت و یک گل هم به ثمررساند تا کارنامه یک فصلش را به این شکل ببندد. فراز و نشیب های او به قدری زیاد بود که در مقطعی از فصل نیمکت نشین شد و پرویز مظلومی ترجیح داد از خسرو حیدری به عنوان دفاع راست سود ببرد از همین رو می توان این گونه برداشت کرد که از نظر فنی او به هیچ عنوان انتظارات از یک مدافع راست کلاسیک را برآورده نکرد.

فخرالدینی که در ابتدای فصل از پیشنهادات خارجی صحبت می کرد در استقلال لیگ پانزدهم یکی از بازیکنان متوسط تیمش بود به همین خاطر پیش بینی می شد با تغییرات رخ داده در کادر فنی نامش در لیست نفرات مازاد قرار بگیرد. از همین رو این ادعای میلاد مبنی بر دخالت یک بازیکن بزرگ تیم در قرار گرفتن نامش در لیست نفرات مازاد نمی تواند چندان منطقی باشد.

بازیکنی که می خواهد در استقلال بماند و در ترکیب اصلی به میدان برود باید در تمرینات و بازی هایی که فرصت حضور در میدان را داشته خودش و توانایی هایش را به رخ بکشد نه این که وقتی ضعیف ظاهر شده و انتظارات را برآورده نکرده با قرار گرفتن در لیست مازاد برای توجیه این اتفاق تلخ پای دخالت های بازیکن دیگری را وسط بکشد! به درست و غلط بودن ادعاهای فخرالدینی هم کاری نداریم فقط می خواهیم به او یادآوری کنیم که نمایشش در لیگ پانزدهم چیزی نبود که طرفداران و اهالی فوتبال را راضی کند و این مورد از چشم سرمربی جدید دور نماند و منصوریان هم بنا به سلایقی که داشت ترجیح داد میلاد فخرالدینی را حفظ نکند، همین و بس.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------