منصوریان این دو بمب را می ترکاند؟



اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبار جدید

دو سورپرایز استقلال مشخص شدند و سرمربی آبی ها به دنبال حدادی فر و حاج صفی است.

به گزارش خبرآنلاین؛علیرضا منصوریان، سرمربی تیم استقلال در اولین کنفرانس مطبوعاتی اش به هواداران این تیم وعده داد به زودی ۲ سورپرایز برای آنها خواهد داشت.منصوریان که بعد از ممانعت وزارت ورزش نتوانست وحید امیری را در زمان مقرر جذب کند ، حالا تقریبا به این نتیجه رسیده است که نمی تواند این بازیکن را بگیرد.

 

او شب گذشته هم در یک برنامه تلویزیونی از این گفت که وحید امیری بقدری قیمتش بالا رفته که نمی توانند جذبش کنند و برای این بازیکن آرزوی موفقیت کرد و البته گفت امیدوار است او به خارج از کشور برود. همچنان اما سمت چپ استقلال ، پاشنه آشیل تیم منصوریان است. منصوریان که بعد از ناکامی در جذب پژمان منتظری تصمیم گرفت برای پست دفاع وسط به سراغ عزت الله پورقاز از ملوان برود ، حالا تقریبا در خط دفاعی با داشتن مگویان و پورقاز ،خیلی دغدغه ای ندارد و با نگه داشتن امین حاج محمدی ، استارت تمریناتش را از 25 خرداد ماه می زند. او ولی هنوز دو جای خالی دیگر در تیمش دارد که خیلی دوست دارد با بهترین انتخاب ها پرشان کند.

دو سوپرایز منصوریان برای استقلال قاسم حدادی فر و احسان حاج صفی هستند. حدادی فر که سال های قبل پرسپولیس را خواهان خود می دید حالا از استقلال پیشنهاد دریافت کرده . قاسم کاپیتان ذوب آهنی ها که خارج از ایران و در امارات تعطیلات را پشت سر می گذارد ، چند روزی می شود که مذاکراتش با استقلال تقریبا اثربخش شده است. منصوریان قاسم را برای پست امید ابراهیمی می خواهد که قرار است به قطر برود و فوتبالش را ادامه دهد.


قاسم برای منصوریان از دیرباز یک هافبک وسط رویایی است. او اولین بار به قاسم این اعتماد را داد که می تواند ژنرال تیم ملی باشد. در بازی ایران وروسیه بود که منصوریان قاسم را در غیاب نکونام ، هافبک وسط تیم ملی گذاشت و این تغییر توانست اثربخش شود. تغییری که بعدها افشین قطبی درباره اش گفته بود اگر در جام ملتهای 2011 و در دل دعواهایش با جواد نکونام اگر قاسم حدادی فر را بازی می داد ، هیچ گاه در یکچهارم نهایی به تیم ملی کره جنوبی نمی باخت و سرنوشت کارش در تیم ملی جور دیگری رقم می خورد.


اما دیگر گزینه منصوریان برای ساختن تیم رویایی اش احسان حاج صفی است. احسان که فصل قبل را در دفاع چپ در دسته پایین تر بوندسلیگا بازی کرده بود ، بعد از سقوط تیمش ، حالا بازیکن آزاد است و احتمال زیاد می خواهد به لیگ برتر ایران برگردد. حاج صفی که در انقلاب به وجود آمده در سپاهان ، بعید است در این تیم بماند ، دو گزینه جدی پیش رو دارد ، بازگشت به تبریز و همکاری با قلعه نویی و آمدن به تهران برای همکاری با علیرضا منصوریان. او کهسابقه همکاری با قلعه نویی را دارد ، در تیم ملی هم همکار منصوریان بوده ومی داند حضورش در استقلال ، چقدر به کار این مربی می آید. آن هم در شرایط پریدن وحید امیری.

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------