آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

حاج‌صفی در تیررس استقلال!



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,حاج صفی

باشگاه استقلال مذاکرات خود را با بازیکن فصل گذشته اف اس وی فرانکفورت آغاز کرده است.

به گزارش ورزش سه، علیرضا منصوریان در اولین نشست مطبوعاتی خود بعد از انتخاب به عنوان سرمربی استقلال مدعی شد که جذب وحید امیری در اولویت این باشگاه نیست و آنها دو سوپرایز در لیست خود دارند که در این هفته نام آنها را اعلام می کنند.

در این بین گفته می شود یکی از سوپرایزهای منصوریان جذب احسان حاج صفی است، بازیکنی که جدایی اش از تیم دوم شهر فرانکفورت قطعی شده است و هنوز تیم فصل آینده خود را انتخاب نکرده است. گفته می شود استقلال قصد دارند صید بزرگ نقل و انتقالات لیگ را به نام خود بزنند و حاج صفی را آبی پوش کنند. بعد از پیوستن وحید امیری به پرسپولیس تماشاگران استقلال کمی از عملکرد این باشگاه در نقل و انتقالات نا امید شده اند و به همین دلیل آبی ها قصد دارند به نوعی با جذب احسان حاج صفی جبران مافات کنند. در این راه استقلال برای جذب حاج صفی با سپاهان رقابت می کند و ممکن است او بخواهد به تیم سابق خود برگردد.

استقلالی ها در حالی مذاکره برای جذب احسان حاج صفی را آغاز کرده اند که چند روز پیش مدیربرنامه های او اعلام کرد که مدافع چپ تیم ملی دوست دارد به فعالیتش در فوتبال اروپا ادامه بدهد و باید دید آبی ها چطور می خواهند این بازیکن را راضی به عقد قرارداد کنند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------