آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

شاه ماهی جدید پرسپولیس فشار را روی وزارت ورزش بیشتر کرد



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,امیری

وحید امیری سرانجام پرسپولیسی شد و حضور او در جمع قرمزها بمب بزرگ خبری نقل و انتقالات امسال است.

خبرآنلاین؛ بی شک وحید امیری بمب نقل و انتقالات تابستانی بود. بازیکنی که دو تیم محبوب پایتخت بر سرش دوئل کردند و استقلالی ها حتی باورشان نمی شد که به جایی برسد که این بازیکن راهی تیم رقیب شود. وحید به دلیل سابقه چند ساله همکاری با منصوریان ، نقش کلیدی در افکار این مربی داشت اما پرسپولیسی ها می دانستند با جذب او ، دو تیر را با یک نشان می زنند ، اول اینکه ضربه ای مهلک به افکار استقلالی ها می زنند و بعد بهترین وینگر چپ این روزهای فوتبال ایران را گرفته اند. اما آنچه این خرید برای پرسپولیسی ها ، سود مطلق لقب می گیرد ، یک ضربه بزرگ به اصل بی طرفی وزارت ورزش است.


وزارت ورزش بعد از خرید بازیکنی چون فرشید باقری با رقم 900 میلیون تومان ، به نقل و انتقالات آبی ها ورود کرد و حتی فشار زیادی آورده شد تا بهرام افشارزاده برکنار شود ، وزیر ورزش رسما از سه خرید گران قیمت استقلالی ها در نقل و انتقالات انتقاد کرد و حالا پرسپولیسی ها هم برای وحید امیری تمام رکوردهای قبلی باشگاه شان را شکسته اند. وحید امیری که سال قبل 600 میلیون گرفته اما امسال رقم قراردادش 2 میلیارد تومانی تخمین زده می شود. بیرانوند دیگر خرید میلیاردی پرسپولیسی هاست و البته آنها سید جلال حسینی را هم گرانتراز این ارقام خریده اند. مجموع دریافتی این سه به مراتب بیشتر مثلث بختیار ، وریا و فرشید باقری برای استقلالی هاست که رقم شان کمتر از 3.5 میلیارد تومان بوده است. البته طاهری می تواند بگوید بخشی از این پول ها را از طریق خیرین جذب کرده اما خیرینی که وزارت ورزش به شدت به فعالیت شان در پرسپولیس اعتراض داشت.


به محض بسته شدن قرارداد وحید امیری استقلالی ها در فضای مجازی کمپین هایی را علیه این دخالت وزارتخانه در نقل و انتقالات آغاز کرده اند. مدیران استقلال آشکارا گلایه می کنند که دخالت های طاهری و نفوذ او در وزارت ورزش سبب شد تا نقل و انتقالات آبی ها مختل شود و پرسپولیس بتواند بازیکن بخرد. حالا باید دید وزارت ورزش با برچسب زنی هواداران استقلال چه می کند و چطور می تواند کفه ترازو را برای دو طرف برابر کند تا از زیر سایه اتهام جانبداری خارج شود!

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------