قنبرزاده: به استقلال نمی‌روم، جایی که ساختار ندارد مدیریت امکان‌پذیر نیست / معرفت امیری از یکسری از مربیان لیگ بیشتر است



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,قنبرزاده

مدیرعامل فصل گذشته باشگاه نفت تهران گفت: خوشحالم که امیری تکلیف خودش را مشخص کرد و باید بگویم معرفت او از یکسری از مربیان لیگ برتری بیشتر است!

منصور قنبرزاده در گفت‌وگو با فارس، در خصوص حضورش در جلسه اعضای کمیته واگذاری باشگاه نفت گفت: من عضو کمیته 4 نفره انتقال باشگاه نفت نیستم و نمی‌دانم که چه تصمیمی برای آینده این باشگاه گرفته‌اند اما موضوعی که هست این است که از من خواستند که گزارش کارشناسی خودم را اعلام کنم و من هم گزارش فنی خود را به مسئولان امر ارائه دادم اما اینکه تصمیم چه باشد برعهده من نیست.

وی ادامه داد: من به عنوان یکی از اعضای حاضر در این جلسه نمی‌توانم اطلاعات محرمانه آن را بیرون بدهم و از طرف دیگر هم چون نظر من شاید در فرآیند انتقال این باشگاه شائبه ایجاد کند. به همین دلیل قصد ندارم نظر شخصی خودم را درباره واگذاری و انتقال باشگاه نفت اعلام کنم اما به نظر من اگر باشگاه نفت در تهران حفظ شود بهتر خواهد بود.

قنبرزاده در مورد انتقال وحید امیری به باشگاه پرسپولیس و قراردادی که او امروز بست خاطرنشان کرد: امیری با پرسپولیس بست؟ این موضوع را نمی‌دانستم و نظر خاصی هم دراین خصوص ندارم. باید بگویم امیری فرد ناشناخته‌ای نیست و جزو خوب‌های فوتبال ما از نظر اخلاقی و فنی است. او از نفت مسجد سلیمان به نفت تهران آمد و با استعداد و زحمت خودش و تحت هدایت یحیی گل‌محمدی توانست شکوفا شود و گل‌محمدی نقش ارزنده‌ای در شکل‌گیری فوتبال این بازیکن داشت. البته تلاش‌های گل‌محمدی در زمان منصوریان به بار نشست اما هیچ کس نمی‌تواند موفقیت امیری را به نام خودش سند بزند چراکه موفقیت او حاصل تلاش همه ارکان باشگاه نفت از کارگر چمن گرفته تا فیزیوتراپ و همه و همه نقش داشتند که امیری امروز به اینجا رسیده است.

وی افزود: امیری از فوتبالیست‌های بافکر و بافرهنگ ماست و باید به انتخاب او احترام بگذاریم. او سه سال در نفت بود و تنها ملی‌پوشی بود که رقم قراردادش از همه کمتر بود اما حتی یکبار هم به این مسئله معترض نشد و من خوشحالم که تکلیف او مشخص شده است. امیری از جمله فوتبالیست‌های باسواد ماست و او دانشجوی فوق‌لیسانس حقوق جزاست که به نظر من فوق‌دکترای فرهنگ و شعور هم دارد. او یک فوتبالیست اخلاق‌مدار است که باید او را روی سر بگذاریم. در روزگاری که برخی بازیکنان تا دو ریال پولشان بالا و پایین می‌شود زمین و آسمان را به هم می‌دوزند او هیچ گاه به دریافتی کمش معترض نبود و باید این فوتبالیست‌ها الگویی برای فوتبال باشند. مردانگی از امیری دیدم که با اینکه سن او کوچک‌تر از برخی مربیان لیگ‌برتری است اما معرفت او را یکسری از مربیان لیگ برتر ندارند.

قنبرزاده در مورد اینکه بحث حضور او در باشگاه استقلال به عنوان مدیرعامل به کجا رسید و آیا این اتفاق طی روزهای آینده عملی خواهد شد یا خیر؟ افزود: درباره استقلال حتی دیگر نمی‌خواهم یک کلمه حرف بزنم چه کسی می‌داند اعضای هیات‌مدیره استقلال چه افرادی هستند تا کسی بخواهد زلفش را به آنها گره بزند؟ باشگاه بزرگ و با مکتب استقلال این روزها درگیری‌های خودش را دارد و به تازگی چند عضو هیات مدیره این باشگاه علیه هم شکایت هم کرده‌اند. به نظر شما کسی که می‌خواهد در باشگاهی سمت بگیرد نباید بداند اعضای هیات‌مدیره‌اش چه کسانی هستند؟

گزینه مدیرعاملی استقلال در پایان افزود: از قول من بنویسید که قطعا حضورم در باشگاه استقلال منتفی است. بنویسید قنبرزاده یک مدیر ساختارمند است و مدیریت در جایی که ساختار ندارد برای او امکان‌پذیر نیست. خیلی بد است که یک سرمربی بخواهد مدیرعامل تعیین کند یا اینکه برای مدیرعاملش خط و نشان بکشد. مطمئن باشید آن روز روز مرگ من است که جایی بخواهم کار کنم که سرمربی‌اش برای من تعیین تکلیف کند و قطعا آن روز مرگ خودم را از خدا می‌خواهم.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------