آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

آذری: نمی‌خواهم ترکش بمب‌ها به ذوب‌آهن بخورد



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,آذری

 مدیرعامل باشگاه ذوب آهن نسبت به عملکرد برخی باشگاه ها در نقل و انتقالات گلایه کرد.

سعید آذری در گفت و گو با ورزش سه، با انتقاد از پیشنهاد های نجومی برخی باشگاه ها به بازیکنان می گوید: ما عجله ای برای گرفتن بازیکن نداریم و سر فرصت کارهایمان را جلو می بریم. البته اکثر بازیکنان ما قرارداد دارند اما دوست نداریم در این آشفته بازاری که راه افتاده و رقم های نجومی به بازیکنان پیشنهاد می دهند، کسی را جذب کنیم. ترجیح می دهیم فضا آرام شود و بعد از آن بازیکنان مد نظر گل محمدی را به خدمت بگیریم.

او ادامه می دهد: این روزها همه در حال بمب ترکاندن هستند و ما دوست نداریم ترکش بمب ها به ذوب آهن برخورد کند. قطعا مشکلی از بابت جذب بازیکن وجود ندارد و سر فرصت نفراتی که گل محمدی می خواهد را جذب می کنیم.

مدیرعامل ذوب آهن درباره شرایط کاوه رضایی عنوان می کند: ابتدا درباره کاوه رضایی باید یحیی گل محمدی نظر بدهد. او هنوز اظهارنظری درباره این بازیکن انجام نداده است. با این وجود بعید است مشکلی از این بابت وجود داشته باشد. اگر یحیی، کاوه را بخواهد برای تمدید قراردادش اقدام می کنیم.

آذری با اشاره به مذاکراتی که برخی باشگاه ها با بازیکنان ذوب آهن انجام داده اند، می افزاید: همه بازیکنانی که با ما قرارداد دارند، در عضویت ما هستند. باشگاه ها اگر بازیکنی می خواهند باید به ما نامه رسمی بزنند. اینکه با پیشنهادهای نجومی بازیکنان را هوایی کنند، درست نیست. پس از باشگاه ها می خواهم چنین کاری را انجام ندهند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------