واکنش کمیته پیشکسوتان استقلال به صحبت‌های قنبرزاده



خبارورزشی,خبرهای ورزشی,استقلال

کمیته پیشکسوتان باشگاه استقلال با انتشار جوابیه ای نسبت به صحبتهای قنبرزاده واکنش نشان داد.

به گزارش فارس، کمیته پیشکسوتان باشگاه استقلال با انتشار جوابیه ای نسبت به اظهارات منصور قنبرزاده واکنش نشان دادند. متن این جوابیه به شرح زیر است:

به نام خدا متاسفانه روز گذشته(شنبه) شاهد آن بودیم که آقای منصور قنبرزاده با اظهاراتی خلاف واقع به خود اجازه داده اند با سابقه کمتر از یک دهه مدیریت در فوتبال حرفه ای ایران درباره باشگاهی با قدمت هفتاد سال اظهار نظر کنند. ایشان در اظهاراتی خلاف واقع مدعی شده اند که باشگاه استقلال ساختار ندارد و مدیرعامل آن توسط سرمربی تیم انتخاب می شود. این موضوع که یک مدیرعامل تازه وارد در فوتبال ایران با سابقه مدیریت در تیم نفت به خود اجازه می دهد ساختار باشگاه قدیمی و با ریشه استقلال را نقد کند خود سوگنامه ای جدا می طلبد اما سوال ما پیشکسوتان که سالیان دراز در این باشگاه حضور داشته ایم این است که جنابعالی در باشگاه نفت چه عملکردی از خود بر جای گذاشتید؟

 

در باشگاه نفت تهران که به گفته شما ساختار قوی دارد چه عایدی کسب کردید که حالا اینگونه به خود اجازه اظهار نظر درباره باشگاه استقلال را می دهید؟ آیا مهیا نکردن امکانات اولیه یک تیم فوتبال مانند هتل و یا بلیط پرواز برای انجام مسابقات یک تیم جزئی از ساختار مدنظر جنابعلی است؟ تغییر و تحول در فوتبال اصلی اجتناب ناپذیر است اما زیر سوال بردن زحمات مدیریت باشگاه استقلال در دو سال گذشته، ما را به این فکر می اندازد که این موضوع با از بین رفتن شانس مدیرعاملی شما در باشگاه استقلال بی ارتباط نیست و صد البته که حالا با این اظهارات جنابعالی حداقل خیال ما پیشکسوتان و هواداران استقلال بابت عدم حضور جنابعالی در باشگاه استقلال راحت شد. ما پیشکسوتان باشگاه استقلال همواره تلاش کردیم تا از خواسته ی هواداران این باشگاه صیانت کنیم و سوال ما از ایشان این است که چگونه می شود به آسانی زحمات مدیری مانند بهرام افشارزاده با مدیریتی بیش از نیم قرن در ورزش کشور را به آسانی زیر سوال برد؟

 

باشگاه استقلال مدیریتی توانمند را در راس هرم مدیریتی خود می بیند که در طی سالیان گذشته کارنامه موفقی را در ورزش کشور از خود به جای گذاشته است و در دو سال اخیر نیز توانسته ضمن احترام به خانواده بزرگ استقلال برای ارتقای این باشگاه تلاش های ویژه ای انجام دهد و زیر سوال بردن زحمات ایشان و یا قطع کردن خدمات او ظلمی به بزرگ به خانواده استقلال است. همچنین در پایان برای آقای منصور قنبرزاده در هر سمتی که توفیق خدمت به جامعه ورزش را پیدا می کنند، آرزوی موفقیت داریم و امیدواریم در صحبتهای خود در آینده بیش از هر چیزی به حفظ حرمت باشگاه بزرگ استقلال بیاندیشند.

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------