آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

درگیری هواداران آلمان با پلیس (+عکس)



پلیس مانع اغتشاش هواداران آلمان در حاشیه بازی تیمشان مقابل اوکراین شد.

به گزارش ورزش سه، در حاشیه بازی انگلیس و روسیه که شب گذشته در شهر مارسی برگزار شد، میان هواداران دو تیم درگیری‌هایی پیش آمد که به مجروح شدن 35 نفر انجامید.

ظاهرا اتفاق مشابهی در انتظار بازی امشب تیم های ملی آلمان و اوکراین هم بود. بیش از پنجاه هولیگان آلمانی در نزدیکی یک ایستگاه قطار به هواداران اوکراین حمله برده و صندلی‌های کافه‌های نزدیک خود را نیز به سمت آنها پرتاب کردند.  

 

اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,درگیری

 

شاهدان عینی به "آژانس خبری آلمان" گفتند که پلیس فرانسه برای متفرق کردن اغتشاشگران خیلی دیر وارد عمل شد. به نظر می‌رسد این پنجاه نفر از طرفداران حزب راستگرای افراطی آلمان هستند که با سوءاستفاده از موقعیت برگزاری تورنمنت بزرگ جام ملت‌ها برای پیاده کردن اهداف خود به فرانسه سفر کرده‌اند. در این میان گزارشگر شبکه تلویزیونی "اشپورت وان" نیز هدف این حملات قرار گرفت و ضرباتی هم به دنده‌هایش وارد شد.

 

اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,درگیری

 

گفتنی است امروز سه مینی بوس حامل تماشاگران آلمانی که به سمت شهر لیل در حرکت بودند، بعد از بازرسی متوقف شدند و معلوم شد هیجده نفر از هولیگان‌های بدسابقه در ساک خود ماسک‌هایی حمل می‌کردند تا به صورت ناشناس ناآرامی‌هایی را به وجود آورند.

پلیس فدرال آلمان که در مرزهای فرانسه ماموریت ویژه‌ای را به مناسب جام ملت‌های اروپا بر عهده دارد و طی دو روز گذشته در مرزهای بلژیک، فرانسه و لوکزامبورگ مستقر شده‌اند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------