ترابی: دوست داشتم به پرسپولیس بروم



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,ترابی

مهدی ترابی بازیکن جوان و پدیده سایپا در فصل جدید دوباره این تیم توپ خواهد زد.

به گزارش ورزش سه، یکی از بازیکنانی که در فصل نقل و انتقالات صحبت هایی مبنی بر پیوستنش به پرسپولیس شنیده می شد به دلیل عدم دریافت رضایتنامه از سایپا و داشتن قرارداد در این تیم ماندگار شد. او در این خصوص توضیحات جالبی ارائه می کند.

تمدید نکردم ، توافق مالی انجام شد
حضورم در باشگاه به دلیل تمدید قرارداد نبود، با باشگاه 2 فصل دیگر قرارداد داشتم. صحبت هایم با مسئولان بیشتر حول توافق مالی بود نه تمدید قرارداد. هنوز شرایطی فی مابین اعلام نشده و تنها برگه توافقات مالی را امضا کرده ام. در جلسه امروز هیچ صحبتی نشد و بیشتر آقای فرکی صحبت کردند و از هدفشان گفتند اینکه تصمیم دارند تیم را به لیگ قهرمانان آسیا نزدیک کنند.

دیدگاه کی روش متفاوت است
اینکه می گویید در یکی از دو تیم پرطرفدار تهرانی توپ می زدم و شرایط بهتری پیدا می کردم، قطعا همین طور بود. اما اینکه شرایطم در تیم ملی تغییر می کرد نه زیرا آقای کی روش امسال با دعوت من از تیم سایپا نشان دادند که نگاهشان تنها معطوف به استقلال و پرسپولیس نیست و ایشان تمام تیم ها و بازیکنان را زیرنظر دارند. شاید شما تصورتان از این صحبت این باشد که بازی های استقلال و پرسپولیس پخش زنده می شوند اما بازی های سایپا به ندرت پخش زنده داشته باشد اما باز هم در پایان تاکید می کنم که آقای کی روش چنین دیدگاهی ندارند.


 ایشان  با دعوت من، میلاد محمدی و سایر بازیکنان از تیم های دیگر و حتی شاید تیم های ضعیف لیگ برتری ثابت کردند که نگاه درست و دقیقی به بازی ها دارند. باز هم امسال در سایپا سعی می کنم بازی خوبی ارائه بدهم و اعتماد آقای کی روش را به این انتخابم جلب کنم.

استرس داشتم
در اردوی تیم ملی بودم که خبر جذبم توسط یکی از دو تیم استقلال و پرسپولیس به گوشم رسید. در آنجا خیلی برایم شنیدن این صحبت ها سخت نبود اما به محض بازگشتم به ایران و توقعات اطرافیان از انتخابم و حضورم در یکی از این دو تیم ناخودآگاه استرس و اضطراب را در وجودم ایجاد کرد. سپس برای دریافت آرامش به باشگاه سایپا مراجعه کردم و با آنها در مورد این مساله صحبت کردم.من باسایپاقرارداد داشتم و تصمیم گیرنده نهایی آنها بودند. حالا هم حس خوبی دارم .

انتخابم درست است
احساس این است که انتخاب درستی انجام دادم. شاید در پرسپولیس یا استقلال پیشرفت بهتری می داشتم اما اینجا آرامشم به نسبت آن دو تیم بیشتر است. فضای خوب و آرامی دارد، بزرگترهای خوبی در این تیم حضور دارند که تجربیاتشان برای جوانان خیلی کارساز است و انشاالله بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم و جز مدعیان کسب سهمیه آسیایی باشیم. البته حضور آقای فرکی هم در این تیم مزید برعلت است و قطعا تفکرات فنی ایشان برای رسیدن به هدف والای سایپا کمک خواهد کرد.

فقط از پرسپولیس تماس گرفتند
تنها از باشگاه پرسپولیس با من تماس گرفتند، دیروز هم به باشگاه رفته بودم که هم تکلیفم را مشخص کنم و هم اینکه بتوانم رضایتنامه را دریافت کنم متاسفانه مسئولان باشگاه رضایت به جدایی من ندادند. درست است که حضور در استقلال یا پرسپولیس همراه با استرس و فشار است اما علاقمند به حضور در یکی از این دو تیم بودم. دوست داشتم به پرسپولیس بروم آن هم به دلیل آنکه پیشنهاد آنها جدی تر بود ولی خب همانطور که گفتم باشگاه رضایتنامه ام را نداد و تمایل داشتند یک فصل دیگر در اینجا بازی کنم.

می خواستم به پرسپولیس بروم
در این مدت باتوجه به تماس ها و أرتباط ها تمایل داشتم که به پرسپولیس بروم. خب همانطور که گفتم باشگاه سایپا رضایتنامه ام را صادر نکرد. تنها چیزی که می توانستم به آنها بگویم این بود که با باشگاه سایپا قرارداد دارم و تصمیم گیرنده نهایی آنها هستند  که خب در پایان جواب آنها منفی بود.

آقای فرکی کمکم می کند
طبق صحبت هایی انجام شد قرار براین شد که اگر پیشنهاد اروپایی خوبی به دست مسئولان برسد، کمکم کنند تا لژیونر شوم. حتی حسین آقا به من گفتند اگر پیشنهاد خوبی برایم ارسال شود برای پیشرفتم کمک می کنند.

با سایپا تمرین نمی کنم
فکر می کنم سه شنبه سایپا کار تمرینی شان را استارت می زنند ولی ما به دلیل صحبت هایی که انجام شده تا 30 خرداد استراحت می کنیم و از سی و یکم دوباره به اردوی تیم ملی خواهیم رفت.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------