میانگین سنی تیم کی‌روش هر روز کمتر از دیروز



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,تیم ملی ایران

کی روش بازی به بازی میانگین سنی تیم ملی ایران را پایین تر می آورد تا برای مقدمانی جام جهانی تیمی سریع تر و دونده تر داشته باشد.

به گزارش مهر، ترکیبی که کارلوس کی روش به میدان قرقیزستان فرستاد این ترکیب بود: علیرضا حقیقی، دانیال ماهینی، محمد طیبی، جلال حسینی، میلاد محمدی، سعید عزت‌اللهی، عزت‌الله پورقاز، مسعود شجاعی، مهدی ترابی، مهدی طارمی و کریم انصاری‌فرد به میدان فرستاد.

این ترکیب اما یک نکته خاص را نشان می داد و آن باز هم پایین تر آمدن میانگین سنی نسبت به قبل بود که با اضافه شدن جهانبخش و آزمون باز هم پایین تر رفت و به ۲۵ سال نزدیک شد.

به نظر می‌رسد کارلوس کی‌روش آرام آرام به برنامه نهایی خود نزدیک و در نهایت به ترکیب اصلی البته با سن و سال کمتر از قبل نزدیک می‌شود تا تیمش سریعتر و دونده تر باشد.

تیم ملی ایران طی بازی‌های اخیر خود تقریبا در هر دیدار یک جوان روکرده و حالا در همه پست ها چند رقیب با سن و سال پایین تر از قبل دارد که این موضوع دست کی روش را برای جانشینی و نظم بسیار بالا می برد.

در هر صورت باید دید برنامه ریزی کی روش تا کجا جلو می رود و آیا این پایین آوردن میانگین سنی می تواند به صعود ایران  ار مرحله مقدماتی جام جهانی کمک کند یا نه؟

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------