اطلاعیه باشگاه استقلال؛ لطفا تجمع نکنید!



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,استقلال

باشگاه استقلال در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که هواداران استقلال نگران جذب بازیکنان در فصل و انتقالات نباشند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای نسبت به انتشار برخی اخبار کذب در بازار نقل و انتقالات واکنش نشان داد.

در این اطلاعیه آمده است:

«هواداران بزرگ، فهیم و دوست داشتنی استقلال مدیران استقلال در فصل نقل و انتقالات تمام تلاش خود را برای برآورده کردن خواسته های کادرفنی و هواداران بسیج کرده اند و شاهد بودیم که تا به امروز نیز بازیکنان بزرگ و با کیفیتی به تیم فوتبال استقلال اضافه شده اند و هواداران عزیز استقلال نباید از این بابت نگرانی داشته باشند. هرچند بازیکنانی بودند که باشگاه استقلال بنابر مسائل و مشکلات مالی نتوانست آنها را جذب کند اما نباید فراموش کنیم که این بازیکنان دلشان با استقلال و هوادارانش یک دل نبوده است و نباید بابت عدم جذب چنین بازیکنانی هواداران استقلال نا امید و مایوس باشند.

استقلال بیش از بازیکن با کیفیت نیاز به سربازانی دارد که برای موفقیت هواداران و سربلندی نام بزرگ استقلال تلاش کنند و تمام تلاش مجموعه استقلال نیز جذب بازیکنانی است که به نام و پیراهن استقلال احترام گذاشته و برای موفقیت آن با جان و دل تلاش کند. تیم فوتبال استقلال در فصل جاری با وجود علیرضا منصوریان در راس کادرفنی، بازیکنان بزرگی مانند کاپیتان رحمتی، خسرو حیدری، بختیار رحمانی، ووریا غفوری، سجاد شهباززاده و همچنین هواداران پرشماری که یار همیشگی استقلال بوده اند برای فتح بهترین عناوین وارد مسابقات لیگ برتر خواهد شد. همچنین باشگاه استقلال ضمن تکذیب این نکته که با دستور دکتر گودرزی فعالیت این تیم در فصل نقل و انتقالات متوقف شده است از صاحبان اصلی باشگاه استقلال می خواهد که بدون دامن زدن به چنین شایعاتی تمرکز خود را تنها معطوف به موفقیت استقلال کنند و به زودی با انتشار اخبار خوب از فصل نقل و انتقالات شاهد کذب بودن این خبر نیز خواهند بود.

همچنین باشگاه استقلال تقاضا می کند که هواداران بدون توجه به شایعات و برخی سخنان مبنی بر تمایل وزیر ورزش به یکی از تیم های پایتخت این نکته را فراموش نکنند که وزیر ورزش به هر دو تیم به یک چشم نگاه کرده و موفقیت این دو تیم برای او ارزش بالا و یکسانی دارد و مطرح کردن مباحثی مانند تجمع و اعتراض تنها باعث به حاشیه کشیده شدن تیم استقلال و دوری از مسیر دلخواه هواداران خواهد بود. لیگ شانزدهم برای استقلال و هوادارانش فصلی مهم و حیاتی است و هواداران استقلال در تعیین سرنوشت تیم خودشان در این فصل بیش از همیشه نقش خواهند داشت لذا دوری کردن از حواشی و بازی های رسانه ای برای نقش آفرینی هواداران در مسیر موفقیت استقلال امری اجتناب ناپذیر است. به امید موفقیت استقلال.»

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------