آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

امیری: قرارداد دو میلیاردی من شایعه است



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,امیری

بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس با رد شایعات اخیر مبنی بر قرارداد دو میلیارد تومانی با سرخ‌پوشان گفت: من استخاره کردم و به پرسپولیس رفتم.

به گزارش مهر، وحید امیری در خصوص پیوستنش به تیم پرسپولیس گفت: بعد از لیگ اردوی تیم ملی شروع شد و تصمیم خودم بر این بود که فکرم معطوف به تیم ملی باشد و به نقل و انتقالات ذهنم را مشغول نکنم با این حال اخباری می شنیدم که خودم هم تعجب می کردم.
 
وی افزود: برخی از مصاحبه های خیالی وجهه مرا خراب کرد. اینکه چقدر پول می خواهیم یا مصاحبه ای از قول من درباره استقلال گفته شد که تعجب کردم. در هر حال این مسایل تمام شد و انتخاب خودم را کردم و امیدوارم که به بهترین نحو کار خودم را ادامه بدهم.
 
بازیکن پیشین نفت تاکید کرد: من تمام سعی و تلاش خودم را همیشه کرده ام. در این چند وقت متوجه شدم که خیلی از جوان ها این فوتبالیست ها را الگوی خود قرار بدهند و این وظیفه ما را سنگین تر می کند. باید تمام تلاش خودمان را کنیم تا نکات مثبتی را ارایه کنیم. جو تیم پرسپولیس خاص است و امیدوارم شرمنده مردم نشویم.

وی درباره اینکه گفته می شود با حضور در تیم پرسپولیس ۲ میلیارد تومان دریافت کرده است، گفت: من نمی دانم این مسایل از کجا آمده است. اینکه گفته شده فلانی چقدر پول به وحید امیری داده است تا به پرسپولیس بیاید. استخاره کردم و فهمیدم پرسپولیس برای من خوب است و همه چیز را به خداوند سپردم بنابراین دیگر پول برایم مهم نبوده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------