آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

صعود تیم ملی فوتسال به جام‌جهانی با عبور از قرقیزستان

تیم ملی فوتسال ایران موفق شد در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا با نتیجه ۶ بر یک مغلوب کند و ضمن صعود به…

آذری: کی می‌خواهند جلوی سرخ‌آبی‌ها را بگیرند؟



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,آذری

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با انتقاد از ریخت‌ و پاش‌ها در فصل نقل و انتقالات فوتبال گفت: تا کی می‌خواهند با شعارهای تبلیغاتی علیه ولخرجی‌ها بایستند؟

سعید آذری در گفت‌وگو با ایسنا درباره عملکرد برخی باشگاه‌ها در فصل نقل و انتقالات و هزینه‌های هنگفت آن‌ها اظهار کرد: زمانی علیه تیم‌های صنعتی هجمه فراوانی بود اما امسال ما فقط یک بازیکن از لیگ دو گرفته‌ایم که مبلغ قراردادش برای دو سال 150 میلیون تومان است.

او ادامه داد: می‌گویند جلوی ریخت و پاش تیم‌های بزرگ و استقلال و پرسپولیس را گرفته‌اند ولی چه کسی می‌خواهد جلوی آن‌ها را بگیرد؟ این حرف‌ها همه شعارهای تبلیغاتی است که قبل از فصل مطرح می‌شود اما هر کسی هر کاری دلش می‌خواهد انجام دهد.

آذری درباره احتمال کاهش سهمیه مستقیم ایران در لیگ قهرمانان آسیا و اظهار نظر پرسپولیسی‌ها مبنی بر این که قهرمان جام حذفی و لیگ به آسیا می‌روند و سپس تیم‌های دوم و سوم لیگ سهمیه می‌گیرند، گفت: امیدوارم سهمیه ایران کم نشود و پرسپولیس هم به عنوان سهمیه مستقیم سوم راهی آسیا شود.

او درباره مذاکره باشگاه‌ها با برخی بازیکنان ذوب هم اظهار کرد: چند باشگاه با 2-3 بازیکن ما مذاکره کردند در حالی که آن‌ها با ما قرارداد داشتند که این کار غیر اخلاقی بود. به همکارانم در سایر باشگاه‌ها گفته‌ام که تنها می‌توانند با بازیکنان آزاد ما مذاکره کنند و برای سایرین باید رسما از طریق باشگاه‌ اقدام کنند.

آذری در پایان گفت: هنوز گل‌محمدی فهرست مازاد ارائه نداده و ما در حال تلاش هستیم که بازیکنان مورد نظر او را جذب کنیم. تمرین‌های تیم از 28 خرداد ماه آغاز می‌شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------