آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

ادعای جنجالی بلاتر درباره تقلب در قرعه‌کشی‌ تورنمنت‌های اروپایی



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,بلاتر

 رئیس پیشین فیفا ادعا کرد که شاهد صورت گرفتن تقلب در قرعه‌کشی برخی تورنمنت‌های فوتبال در قاره سبز بوده است اما در دوران ریاست او در فدراسیون جهانی فوتبال هرگز چنین اتفاقی رخ نداده بود.

به گزارش تسنیم، سپ بلاتر در گفت‌و‌گو با نشریه ناسیون آرژانتین ادعای جالبی درباره قرعه‌‌کشی تورنمنت‌های اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) کرد و گفت که شاهد تقلب در این قرعه‌کشی با استفاده از توپ‌های گرم و سرد بوده است.

بلاتر اظهار داشت: از نظر فنی تقلب با استفاده از توپ‌های گرم‌ و سرد در قرعه‌کشی‌ها امکان پذیر است اما چنین اتفاقی هرگز در فیفا رخ نداد. توپ‌ها را می‌توان به شیوه‌ای علامت‌گذاری کرد، مثلاً با گرم یا سرد کردن آنها. در فیفا چنین چیزی وجود نداشت اما من در قرعه‌کشی‌هایی رقابت‌های اروپایی شاهد چنین چیزی بوده‌ام. مطمئناً چنین کاری را می‌توان در قرعه‌کشی‌ها انجام داد اما در دوران ریاست من در فیفا هرگز چنین اتفاقی رخ نداد.

بلاتر در پاسخ به این سؤال که تقلب در قرعه‌کشی‌ها دقیقاً چگونه صورت می‌گیرد، عنوان کرد: قبل از قرعه‌کشی برخی توپ‌ها را داخل یخچال قرار می‌دهند. تفاوت دمای میان توپ‌های سرد و گرم مشخص می‌کند که کدام توپ‌ها باید برداشته شوند. با لمس آنها می‌توان فهمید که کدام توپ باید برداشته شود یا نشود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------