پیغام کی‌روش برای پرتغالی‌ها



اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبار جدید

قهرمانی جهان با تیم جوانان پرتغال یکی از بزرگترین دستاوردهای دوران مربیگری کی روش محسوب می‌شود.

به گزارش ورزش سه، حالا با گذشت بیست و پنج سال از این قهرمانی پرتغال باید در همین روز اولیه بازی خود در یورو 2016 را برابر ایسلند برگزار کند.کارلوس کی روش در صفحه فیس بوک خود با اشاره به دیدار امشب پرتغال مقابل ایسلند خاطر نشان کرد ۲۵ سال قبل در چنین روز‌ی‌ تیم جوانان پرتغال با هدایت او موفق به کسب عنوان قهرمانی جهان شد. تیمی که ستارگان سال های بعد پرتغال همچون ژائو پینتو و لوئیس فیگو از آن بیرون آمدند تا او کاشف نسل طلایی فوتبال کشورش لقب بگیرد.

سرمربی تیم ملی ایران به همین مناسبت در پیامی روحیه ساز برای ملی پوشان پرتغالی نوشت:«کیفیت، استعداد و از همه مهمتر روح تیمی و کار جمعی که همیشه کلید پیروزی است ۲۵ سال قبل در این روز ما را در عربستان به قهرمان جهان رساند و حالا در همین روز پرتغال رقابت های یورو را آغاز می کند که این می تواند برای پیروزی دیگری الهام بخش باشد».

نکته جالب این که از نسل جوانی که با کارلوس کی روش به فوتبال دنیا معرفی شدند دیگرهیچ کسی در تیم ملی پرتغال نه به عنوان بازیکن نه به عنوان مسئول فنی حضور ندارد و تنها یکی، دو نفر از آنها به عنوان کارشناس در رقابت های یورو 2016 با شبکه های تلویزیونی همکاری می کنند.

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------